dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Ben benieuwd wat jullie 'sleutelalbums' waren om zelf ook aan electronica te beginnen...
Ik doe al een poosje niks meer, eerst papieren halen en dan weer creatief zeg maar, maar ik merk dat ik ter compensatie ofzo weer ineens heel veel electronica draai hier thuis, en vooral die platen die me getriggerd hebben zelf te beginnen, en in het begin de platen waren die ik probeerde na te maken ofzo met m'n eerste sampler'tje... ik wilde ook zo klinken.
Mss. komt het ook omdat ik op vakantie CD's moet meenemen voor in de auto, en ik nu veel met mp3 werk, en hiervoor met platen... nu ben ik al die oude CD's in de kast tegengekomen... de tijdsgeest is me even in de nek gesprongen.
Voor mij waren sleutelplaten
The Prodigy - The Prodigy Experience en Music For The Gilted Generation
The Sabres of Paradise - Haunted Dancehall
LFO - Advance en Frequencies
Aphex Twin - Selected Ambient works 1 en Classics
The Chemical Brothers - Exit Planet Dust
Orbital - het groene album, Snivilisation en In Sides
Leftfield - Leftism
Allemaal CD's die platgedraaid zijn in m'n puberteit, waar ik bijna weer stoned van wordt alleen al van het horen
Ik weet nog dat er een festival was... volgens mij Pinkpop... met the Chemical Brothers, Leftfield, The Prodigy en Orbital in de line-up.... sick! (ohjee, ben ik een oude lul aan het worden)
Ik doe al een poosje niks meer, eerst papieren halen en dan weer creatief zeg maar, maar ik merk dat ik ter compensatie ofzo weer ineens heel veel electronica draai hier thuis, en vooral die platen die me getriggerd hebben zelf te beginnen, en in het begin de platen waren die ik probeerde na te maken ofzo met m'n eerste sampler'tje... ik wilde ook zo klinken.
Mss. komt het ook omdat ik op vakantie CD's moet meenemen voor in de auto, en ik nu veel met mp3 werk, en hiervoor met platen... nu ben ik al die oude CD's in de kast tegengekomen... de tijdsgeest is me even in de nek gesprongen.
Voor mij waren sleutelplaten
The Prodigy - The Prodigy Experience en Music For The Gilted Generation
The Sabres of Paradise - Haunted Dancehall
LFO - Advance en Frequencies
Aphex Twin - Selected Ambient works 1 en Classics
The Chemical Brothers - Exit Planet Dust
Orbital - het groene album, Snivilisation en In Sides
Leftfield - Leftism
Allemaal CD's die platgedraaid zijn in m'n puberteit, waar ik bijna weer stoned van wordt alleen al van het horen

Ik weet nog dat er een festival was... volgens mij Pinkpop... met the Chemical Brothers, Leftfield, The Prodigy en Orbital in de line-up.... sick! (ohjee, ben ik een oude lul aan het worden)
Stockhausen ooit in Utrecht Mircofonie II zien en horen uitvoeren, met z'n lezing vooraf, op zich al een belevenis met z'n klankwoorden. 

mn eerste plaatje was toch war of the worlds maar kreeg toen autobahn van kraftwerk en vond dat veel leuker
ni!!!!!
Maar vanmiddag Speedy J gedraaid, toen Mike Oldfield en via William Orbit is het nu Enigma