Novation KS rack

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Helloow KS-rack eigenaren

Ik heb even een vraagje, de KS rack heeft 4 uitgangen, is het een beetje doenbaar om 4 geluiden elk naar een apparte uitgang te routen (mono dan waarschijnlijk)? Ik mix namelijk graag extern af (1 geluid op 1 uitgang) dus wou ik weten of dit goed te doen is met de KS rack

Als iemand nog een KS -rack te koop staan heeft, ik ben nog op zoek naar 2 exemplaren, dus let me know ......

Heeft hier niemand een KS-rack, of gebruikt niemand meer dan 1 voice / uitgang ???????

ik heb geen KS-rack, maar heb wel een supernova gehad en daarmee kan je dat wel, dus ben er bijna zeker van dat dit met de KS rack ook kan.

Maar ik denk dat die 4 uitgangen, eigenlijk twee stereo uitgangen zijn, dus moet je de geluiden wel hard pannen in je ks-rack.

Owkeeeej,

dat moest ik dus weten ;) Ik ben namelijk een "1 geluid -> 1 uitgang -> 1 schuif op de mixer" mens :)

Thnx

Beetje een topic kickje, maar ik ben dus erg benieuwd hoe ik dit doe?

Er zitten gewoon main outs en aux' uit gangen op.. Hoe kan ik zeggen welke part ik op welke uitgang wil routen?

Thx

Origineel geplaatst door DJBob
Beetje een topic kickje, maar ik ben dus erg benieuwd hoe ik dit doe?

Er zitten gewoon main outs en aux' uit gangen op.. Hoe kan ik zeggen welke part ik op welke uitgang wil routen?

Thx

Het standaard antwoord: RTFM
.
.
.
Maar zo ff uit mijn hoofd, de knop [MENU] indrukken (part menu, de menu knop onder de part-volume knop)
en daar ff rondneuzen!

Origineel geplaatst door Hercules
ik verkoop een novation supernova voor info pb me ;)

Voor al dat moois hebben we de marktplaats op dit forum. :)

Inderdaad:D

Stond inderdaad onder het part menu, maar blijkbaar de andere keren overheen gelezen.

Verder heb ik het niet gevonden in de manual, daar had ik al in gekeken

Origineel geplaatst door DJBob
Inderdaad:D

Stond inderdaad onder het part menu, maar blijkbaar de andere keren overheen gelezen.

Verder heb ik het niet gevonden in de manual, daar had ik al in gekeken

Ok dan! er zitten een hoop opties op hè, zo her en der verspreid.... veel plezier ermee! Tis lache om is één part als FX te gebruiken, audio in door FX en routen naar één van de audio uitgangen.. je kan op die manier doorlussen en echt een bak herrie krijgen. als dat je ding is tenminste ;)

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Ok dan! er zitten een hoop opties op hè, zo her en der verspreid.... veel plezier ermee! Tis lache om is één part als FX te gebruiken, audio in door FX en routen naar één van de audio uitgangen.. je kan op die manier doorlussen en echt een bak herrie krijgen. als dat je ding is tenminste ;)

Kan ook nog leuk zijn als je een keertje moet draaien, heb je meteen een effectenbakje op je AUX SEND ;)

Back