ipod mixer

Flikker de fuck up met je Ipods, en al helemaal met die mixert.:duivels:

:dubbel:

Origineel geplaatst door Frer!k
Hihi. Nodig:
- 2 Laptops
- 2 Ipods
- 1 Ipod mixer.

Klaar

ik nie snap? 1 ipod en 1 laptop, en inprikken in de dj-mixer die er al staat, klaar

Origineel geplaatst door anoniempje
nou als we dan toch al de laptop erbij pakken waarom dan niet meteen traktor erop en 2 stereo uitgangen naar je dj mixer :mega:

kan ook, ware het niet dat ikzelf traktor helemaal nix vind als DJ app..kweetnie, maar dat klikt niet echt ;)

Origineel geplaatst door olafmol
kan ook, ware het niet dat ikzelf traktor helemaal nix vind als DJ app..kweetnie, maar dat klikt niet echt ;)

Da's onzin! Heb altijd traktor erbij lopen bij m'n dj en live gigs, en ben er echt zeer over te spreken! Heb traktor vanaf het begin, en ken het programma nu door en door! Traktor voegt voor mij heel erg veel toe aan m'n sets! ;)

>olafmol Dit is slechts mijn mening?! :)

ik nie snap? 1 ipod en 1 laptop, en inprikken in de dj-mixer die er al staat, klaar

Wat valt er dan nog te mixen? Je hebt nu maar één geluidsbron toch? Of mis ik de boot nu.

sinds versie 2.53 is hij anders erg secuur qua pitchen, met de nieuwe controller van behringer lijkt me helemaal heerlijk. Ik weet niet waar je op doelt met "maar dat klinkt niet echt" ? Gebruik slechte kwaliteit mp3?

Gewoon een slim marketingverhahaal...

een vriend van me draait met 2 iPods (en ook met vinyl en ook met CDs dus geen stress vinyl-puristen ;) ) en die prikt ze gewoon in de DJ mixer...dus het nut van dit apparaatje zie ik niet zo [/B]

Maatje van me ook .
Cd, Ipod en vinyl .
Wat maakt het toch allemaal uit .
Ik was ook altijd zo`n alleen vinyl figuur ... het interesseert me echt geen mallemoer meer ..
Nu ik Ableton 5 heb die Mp3 ondersteund ga ik denk ik dj sets doen met Ableton .. lekker alles strak op de maat geknipt .. geen gezeik meer met pitchen en geen zware platenkoffers mee :duivels: .
Ipods met Ableton ....

Origineel geplaatst door Cisco
>olafmol Dit is slechts mijn mening?! :)

i know ;)

geen stress hoor, tis gewoon dat ik persoonlijk niet zo overweg kan met traktor, ik vind bv djdecks stukken fijner werken..komt misschien ook omdat ik met de programmeur daarvan behoorlijk veel communiceer en hij erg eager is om tips en requests van gebruikers erin te stoppen.....

Origineel geplaatst door Frer!k
Wat valt er dan nog te mixen? Je hebt nu maar één geluidsbron toch? Of mis ik de boot nu.

net zoals je met 1 harde schijf wel 100 audio tracks tegelijk kunt lezen of schrijven, kun je dat met een iPod ook gewoon doen..tis nl niet meer dan een harde schijf met een firewire en koptelefoon aansluiting...prik gewoon de iPod aan je laptop, start iTunes op, en voila, je kunt de iPod als een harde schijf met Mp3's benaderen..hoeveel tracks je tegelijk kunt afspelen hangt dan puur van de capaciteit van je computer en software af

Origineel geplaatst door m.u.f.f
sinds versie 2.53 is hij anders erg secuur qua pitchen, met de nieuwe controller van behringer lijkt me helemaal heerlijk. Ik weet niet waar je op doelt met "maar dat klinkt niet echt" ? Gebruik slechte kwaliteit mp3?

KLIKT , niet kliNkt ;)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Waarom zijn die Ipods zo populair......je hebt voor minder geld veel uitgebreidere mp3 speler........of is dit ook weer zo'n MAC is beter verhaal?

omdat ze er lekker uitzien, maar minstens zo belangrijk: omdat ze niet zo uitgebreid zijn...... je hebt tweakers en nerds en die gaan voor de iRiver enzo, omdat je daar echt van alles op kunt doen, met de bijbehorende redelijk complexe UI, of je bent simpel en je wilt gewoon muziekjes selecteren en afspelen, en dan gaat er nix boven de UI van een iPod .... op interface-vlak weten die apple-gasten echt wel waar ze mee bezig zijn

"sucker for design" haha... wil niet vervelend doen hoor: maar laten we ons niet allemaal beinvloeden door de vormgeving van de dingen om ons heen? zelfs onderbust koppel je een meerwaarde aan mooie spullen!
ok ok, smaken verschil: maar je kan zegge wat je wil: de ipod is toch een icoon in zijn soort!

Jammer dat er veel "nuttelozere" add-on's worden bedacht door andere bedrijven!

Een DJ is pas echt stoer als ie zelf ook vette tracks maakt! mag ie vanmij zelfs met roze&glitter ipods draaien!

Back