Half 19" rack ?

Exorbis

PhonoFiel
Weet iemand waar je de rack beugels kan vinden om b.v. een Lexicon LXP-1 & LXP-5 in 1 HE te bevesigen ?

Ik zoek iets waar je een Electrix FilterQueen (10" unit) in een 19" rack kunt stoppen.

Origineel geplaatst door Steven V
Ik zoek iets waar je een Electrix FilterQueen (10" unit) in een 19" rack kunt stoppen.
Euh.... is dat ding niet gewoon 8" (half rack) ? lijkt me sterk dat ze zoeen afwijkende maat hebben toegepast.
Maar bij die Filterqueen (eigenlijk alle Electrix effecten) zijn toch meestal al grijze rack oortje inbegrepen ?

Je kan ook een legplank kopen en ze er gewoon in zetten, toch?

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Je kan ook een legplank kopen en ze er gewoon in zetten, toch?
Dat kan, maar dan schuiven de 2 half-rack bakjes elke keer weg als ik op de knoppen draai.... lijkt mij

Of moet ik de boel weer gaan vast tapen ? :frons:

Origineel geplaatst door Exorbis
Of moet ik de boel weer gaan vast tapen ? :frons:
Ja, waarom niet?
Hele volksstammen doen dat :D

dtduck.GIF

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Ja, waarom niet? Hele volksstammen doen dat :D
Ducktape rulez inderdaad :D

Maar ff serieus, ik zie toch wel duidelijk wat ongedefineerde schroefgaten aan de voor en zijkant van de LXP's, ik neem aan dat het bedoel is voor speciale rack beugels.

Origineel geplaatst door Exorbis
Euh.... is dat ding niet gewoon 8" (half rack) ? lijkt me sterk dat ze zoeen afwijkende maat hebben toegepast.
Maar bij die Filterqueen (eigenlijk alle Electrix effecten) zijn toch meestal al grijze rack oortje inbegrepen ?

Die rackoren zijn idd inbegrepen, maar dan heb je dus een 10" unit en dat past niet in een 19" rack natuurlijk. Je kunt ook twee Filterqueens (of een eq-killer) met elkaar verbinden, dan heb je een 19" brede unit, maar dat is hier niet de bedoeling...

En als ik de unit gewoon op een plank zet dan gaat hij inderdaad schuiven.

Back