mikemix
push the button!
Origineel geplaatst door Catscan
wow dit is vaag dit hoor ik de heletijd uit me spiekers.... zelfde sampel als boven alleen is dit de staart er van heel vaag
![]()
Ik hoor Pink Floyd's -Dark side of the moon-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Catscan
wow dit is vaag dit hoor ik de heletijd uit me spiekers.... zelfde sampel als boven alleen is dit de staart er van heel vaag
![]()
dat snap ik wel.Origineel geplaatst door Bass
dit zeg ik echt niet om op te scheppen ofzo, maar gewoon aan de hand van wat ik gehoord heb
Klopt,Origineel geplaatst door Leo
dat snap ik wel.
maar ik hik daar zelf ook zo vaak tegenaan en echt waar, als het erop aankomt, is het gewoon niet waar: een ms2000, en nordlead, midimax, het klinkt allemaal niet als het echte spul. en dan zeker niet als je het over kwaliteits ouwe rommel hebt, als een synthi, een minimoog of een arp2600. (ik had eigenlijk ook de voyager en se1x genoemd, als voorbeelden die het niet halen tov oude zooi, maar dat durf ik ook weer niet.)
Origineel geplaatst door Bass
Heb hier nog een stukje met wat MS2000 gefriemel van mij uit een andere thread :
Oh maar ik pretendeer ook helemaal niet dat het exact hetzelfde is, het benadert het vooral in een mix gewoon goed..
natuurlijk zou ik ook graag een AKS willen...
Tja
de een kost 350 Euro
de ander kost 3500 Euro...