Origineel geplaatst door Ytse
We zijn ook vergeten om bij twee mixen de id tags weg te halen. /B]
kutzo*i ik had er één over het hoofd gezien . (die ander staat aleen de orginele artiest bij)
inmiddels aangepast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ytse
We zijn ook vergeten om bij twee mixen de id tags weg te halen. /B]
Origineel geplaatst door radiance
Zullen we onze bevindingen nog niet plaatsen om elkaar zo min mogelijk te bëinvloeden?
Mischien over twee dagen ofzo?

Ik heb de tracks op gehoor even hard gezet zonder naar de meter te kijken.
Lijkt me wel zo eerlijk omdat niet alle tracks even zwaar door de limiter zijn gehaald.
Zullen we onze bevindingen nog niet plaatsen om elkaar zo min mogelijk te bëinvloeden?
Mischien over twee dagen ofzo?
Origineel geplaatst door MrM
.......; je hoeft dus de mix niet nogmaals te bewerken, hij was - in mij optiek - af / in balans.

Origineel geplaatst door bassio
het is geen REmix contest.
in princiepe was dit een :" hoe krijg ik een digitale opname warm" thread .
?Origineel geplaatst door radiance
Als we we nou alle 8 klaar zijn met beoordelen kunnen we onze bevindingen ook wel eerder posten.
.......................
Trouwens, ondanks "groote bek en toch geen mix posten" ben ik toch wel benieuwd naar wat meer feedback dan alleen die van de 8 mixermannen (vrouwen?)
Top 8 lijkt me wel OK. Ik heb mijne al af (m'n top 8 zeg maar). Als we we nou alle 8 klaar zijn met beoordelen kunnen
)Origineel geplaatst door richard2000
Ok, maar wat bedoel je dan met als we alle 8 klaar zijn?
Origineel geplaatst door fuse
...............Maar laat ik nu alvast maar zeggen dat alleen de inzenders nu nog recht van spreken hebben vind ik zelf, anders had je ook maar moeten meedoen. ..............
Origineel geplaatst door fuse
Trouwens vroeg ik me af in hoeverre je wel kan zeggen hoe je onderscheid kan maken in digitaal en analoog mixen.
, door een goede mengtafel zijn gehaald. Welke zal ik nog niet zeggen.
.