[Interface] Bedankt

hey !!! me naam word in de interface genoemd ;-)

maar inderdaad cool !!

ga hem van de week ff halen, bruna zit hier beneden, ook leuk blad de interface dus waarom niet?

ik wil geen partypooper zijn maar ik weet niet of veel bekendheid bijdraagd aan de kwaliteit van een forum.

over het algemeen is dat een ondergang voor forums omdat veel niets zeggende kwijle babbels de boel gaan verzieken en er voor zorgen dat de door gewinterde mensen de forums zullen doen verlaten.

Ik echtrer zal er hard voorgaan om hun leven te verzieken als het zover komt ;)

Ik hoop inderdaad ook dat het hier niet een soort FOK wordt ofzo. Maar dat zal wel niet want de Interface wordt IMO niet gelezen door puisterige pubertjes.

Tja, we zouden topics over zaken als "m'n soundblaster live doet het niet onder Win2000" al bij voorbaat kunnen verbieden, dan heb je in ieder geval wat meer garantie dat het geen FOK of GoT wordt hier :)

of een soort pierenbadje maken....daar mogen alle newbie vragen worden gesteld en als iemand dan boven de zoveel postings komt mag ie in het diepe ;)

maarja, er komen dan ook van die vervelende hekkers of hakkers opaf die de site willen platleggen enzo.
gewoon klein houden
dat lijkt mij het beste

Origineel geplaatst door olafmol
of een soort pierenbadje maken....daar mogen alle newbie vragen worden gesteld en als iemand dan boven de zoveel postings komt mag ie in het diepe ;)

1000 postings in "slap geouwehoer" zeker... ;)

geen post meter maar een soort selectie houden in een appart newbie forum (wij kunnen hun zien maar zij niet ons idee) als ze voldoen aan de eisen dan stuurd de admin een link met de locatie van dit forum

P.s. lekker he popularitijd, stuckje in de interface = forum plat :stupid

JA!

JA!

Origineel geplaatst door olafmol

Ik geloof dat we een tijdje terug hier ook een thread over hadden... maar dan met mensen die snel iets te koop aanboden, maar dit lijkt me heel relevant ineens..

Over dit soort onderwerpen discuseren de mods/admins continu. Er wordt over dit soort dingen echt wel nagedacht! (ook al zien jullie daar niets van) . ;)

Kijk, dat stelt mij als forum verslaafde nou gerust!

Kijk, dat stelt mij als forum verslaafde nou gerust!

Heerlijk, van die zelfdenkende mods :)

Zoals ik hier kan lezen is interface dus een boekske ... *D

Is het te vergelijken met Future Music ...

Ik heb Interface nog nooit ergens zien liggen ...
Is het verkrijgbaar in België ?

Greetz Bart !

dat is wel oprecht maar we kunnen toch ff dollen??? en jah de interfaCe is verkrijgbaar in belgie

ps. oops typo

Origineel geplaatst door Beatbrothers
Zoals ik hier kan lezen is interface dus een boekske ... *D

Is het te vergelijken met Future Music ...

Ik heb Interface nog nooit ergens zien liggen ...
Is het verkrijgbaar in België ?

Greetz Bart !

Hoi Bart, ik heb het 'ooit' eens in een krantenwinkel zien liggen en meegenomen maar nadien zag ik het nooit meer liggen. Ik vroeg de uitbater om nader uitleg. Zijn reaktie 'Ik heb het blad enkele maanden in voorraad genomen maar kreeg het nooit verkocht, behalve aan een droepie (ik dus) die dit wellicht 'per vergissing' had gekocht. Toen ik voorstelde om voor mij telkens een exemplaar te bestellen, was hij niet echt geinteresseerd.
Resultaat, Hover ff gesurft naar www.interface.nl en online een proefabonnement genomen. De levering naar Vlaanderen neemt enkele dagen meer in beslag, zo blijkt nu, maar ik ben nu wel verzekerd van een exemplaar.

Back