TB303 voor 300 euro op synthforum vraag&aanbod

ik kan die gast nog geeneens pm-en ???

wil wel , heb het geld hier maar ik kan hem ook niet mailen !

tuurlijk is het een hoax ... maar het blijft lekker als je nog niet wakker je bed uitkomt en denkt verder te kunnen dromen ;) ! ach heb ooit 250 gulden voor een 303 betaald ! alleen heb ik die niet meer !

Origineel geplaatst door elektrovolt
niet gek dat de ad alweer verwijderd is :D

Bericht door een moderator:
Advertentie is verwijderd aangezien de aanbieder geen mail of pb functie heeft aangemaakt

Origineel geplaatst door elektrovolt
niet gek dat de ad alweer verwijderd is :D

ik heb lekker geklikspaant bij de mods ! :D

Volgens mij heeft dezelfde persoon al een hele rits apparatuur te koop aangeboden op dit forum....vreemd. Ik wilde hem (uiteraard) ook PB-en.

Een 303 voor 300 maakt de maandag weer goed! (uiteraard wel voor eigen gebruik :) )

Origineel geplaatst door Hooihuis
Volgens mij heeft dezelfde persoon al een hele rits apparatuur te koop aangeboden op dit forum....vreemd.

Inderdaad, vreemd.
Het zou mijn niet verbazen als de pb en email functie pas zijn verwijderd na het plaatsen van de andere ads en net voor de 303-ad. die andere liepen niet best (het is ook een stelletje kwartjeszoekers hier hoor), zal wel frustratie daarover zijn.

Anyway, er is maar weer bewezen dat de TB-303 nog steeds veel mensen in beweging zet. Staat ook altijd garant voor grappen rond 1 april.

Back