TB303 voor 300 euro op synthforum vraag&aanbod

Origineel geplaatst door dekzster
als je ouder wordt ga je inzien dat je zelf ook dopjes kwijtraakt..............:D

En moet je er steeds beter je best voor doen dat je er ook goed uit kijkt :)

ja zo kan die wel weer hè jongens, anders ga ik een moderator vragen het te verwijderen. jullie gaan veel te veel off topic.
egh, pijn aan me rug.

Jeuz, waarom kom ik dit nou nooit tegen hier bij de kringloopwinkels in Nederland, die koper kan zijn geluk niet op, had op dat moment ook nog eens een feedbackscore van 808.. dik voorbestemd..

dan kopen jullie toch allemaal een mooie vintage gitaarband bij hem. en dan maar wachten tot die ook $800 waard zijn.

Als ie echt nieuw/mint is in doos met alles erbij had ie ook 10 x die prijs kunnen krijgen.

tja.................................gewoon doorzoeken jongens (en enkel.....).

Raar eigelijk, als je iets verkoopt dan zoek je toch ff opinternet en dan vindt iedereen toch zoveel links en info over de 303. Dan verkoop je deze toch niet voor zo weinig.

Ik heb zelf onlangs een 303 gekocht in originele verpakking en in onberispelijke staat, van iemand die het ding had gekocht toen deze nog gewoon nieuw te verkrijgen was in muziekwinkels. Die kerel heeft dat zeker niet gebruikt voor de acid sound, heeft de knoppen amper bewogen en nauwelijks gebruikt. Hij ging de 303 wegsmijten. Tot iemand hem er attent op had gemaakt dat hij daar nog wat geld uit kon trekken... Gelukkig maar, anders zat de 303 op de vuilnisbelt. Terwijl hij nu in mn studioke staat te blinken. Maar ik heb er de gangbare prijs voor moeten betalen, zonder overdrijven.
Weet er iemand toevallig hoeveel werkende en vooral niet-gemodde TB-303's nog in omloop zijn ?

Origineel geplaatst door primate_user
Weet er iemand toevallig hoeveel werkende en vooral niet-gemodde TB-303's nog in omloop zijn ?

Ik kwam laatst iemand tegen op straat. Weet iemand misschien hoe die heet?

Leo?

Origineel geplaatst door crx303
Heeft die gast die je op straat tegen kwam een rode 909? Anders ken ik 'm niet namelijk.

Dan ken je hem denk ik niet. Ik kon wel aan z'n gezicht aflezen dat hij zich afvroeg wat nu precies de levensduur van een doorsnee boekenkast is in seconden nauwkeurig.

Origineel geplaatst door Riekoes
Dan ken je hem denk ik niet. Ik kon wel aan z'n gezicht aflezen dat hij zich afvroeg wat nu precies de levensduur van een doorsnee boekenkast is in seconden nauwkeurig.

Ik dacht dat ik de enige was die elke dag met die vraag rondliep...

Back