TB303 voor 300 euro op synthforum vraag&aanbod

dat mensen ze nog gebruiken. ik vond de sequencer wel leuk (waar hij ook voor werd gebruikt) zal die van mij eens opzoeken en aansluiten.

Ik heb er nog nooit 1 gehad (shame on me).
Zou er best eens 1 willen hebben om te proberen.. Maar 800E bv enkel voor het proberen gaat me wat te ver :D

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb er nog nooit 1 gehad (shame on me).
Zou er best eens 1 willen hebben om te proberen.. Maar 800E bv enkel voor het proberen gaat me wat te ver :D

Sequencermeeting! *D

ik heb m nooit gehad en er ook nooit zin in gehad.
maar da's natuurlijk heel persoonlijk.

dat kan toch ook na elkaar?

en klinkt een 808 nog wel echt naar een 808 als ie eenmaal goed door een pro one is gehaald?
dan komen naar mijn idee de specifieke kwaliteiten van de 808 (de lange ronde kick en de snappy snare en clap) al lang niet meer uit de verf.

Origineel geplaatst door koediman
als je er 1 door een pro1 haalt en de andere door een mf ringmodulator wel degelijk :D

Hehe, das waar. Maar je kan dan natuurlijk de Hi en Low outputs gebruiken (tenzij je twee verschillende patterns tegelijk wilt spelen met dezelfde sounds), tenminste ik neem aan dat die wel gelijktijdig te geburiken zijn. Een 606 klinkt ook heel lekker in combi met een 808 trouwens. :P

ik neem niks op van te voren... alles in 1 keer jammen is de methode hiero.
moet er wel bijzeggen dat dat makkelijker gaat met iemand erbij, vooral met zoveel spullen.
kzal zo wel een klein stukje posten van onze jam van zaterdagavond

vintage is hot lijkt wel, ik heb nooit wat verkocht aan instrumenten heb 2 303 sequencers staan jammer genoeg is er een stuk ik zal hem eens laten maken. ik heb wel vorig jaar de oude drumcomputers weer eens uit de kast gehaald en die samplen we best veel de laatste tijd.
leuk spul allemaal.

Origineel geplaatst door mikemix
Lekker hoor!

Drumloopje van mijn 808...

heee.. kunnen we weer een 808 vs Sampler en 16 bit vs 12 bit discussie voeren ineen!!

maarre.. klinkt lekker hoar! (allebei) :W

klinkt allebei ok, maar geeft wel aan wat ik bedoel. een 808 is op z'n 808ts als ie met rust gelaten wordt. (of doe m anders door een space echo)
ik koop die tweede 808 wel van je Peter.

Origineel geplaatst door Leo
klinkt allebei ok, maar geeft wel aan wat ik bedoel. een 808 is op z'n 808ts als ie met rust gelaten wordt. (of doe m anders door een space echo)
ik koop die tweede 808 wel van je Peter.

Das lief van je Leo, mijn 808 is eigenlijk een S9508o)

Origineel geplaatst door mikemix
Das lief van je Leo, mijn 808 is eigenlijk een S9508o)

dat had ik gezien, maar niet direct gehoord. een goede sampler kan de dingen het best nadoen natuurlijk.

Peter, ik heb gemerkt dat ik veranderd ben: alle dopjes hoeven voor mij niet meer perse.

als je ouder wordt ga je inzien dat je zelf ook dopjes kwijtraakt..............:D

Back