Funky Snippet

Origineel geplaatst door Maks
leuk en aanstekelijk

hoor ik daar de chord patch van FM7?

hehe, thnx.. :)

idd, de chord patch ! :D

die 909 is zowiezo een beetje hinderlijk, ik ga hem ook 's wat zachter zetten..

toffe bassline! Zeker gebruiken! Zo wil ik ze van je horen, uitwerken zou ik zeggen!

Thnx.. ik ben lekker bezig met die bassline, die leent zich voor heel veel grapjes namelijk..:)

Origineel geplaatst door no_disc
leuk! idd een coole bassline:)

thnx, ik hoor dat ik toch weer de mix verprutst heb, daarom maar ff nieuwe gemixte versie online gegooid, ondertussen bouw ik weer ff verder aan de track :)

thnx.. bassline wordt freakier en freakier.. rest ook hoop ik :)

Laatste mix staat sinds 2 mins online, volg zelfde link voor wie wil..

okidoki.. final versie staat online, ik vind hem mooi zo .. ;)

zelfde link nog steeds..

Ik heb de mix toch nog 's flink onderhanden genomen, nog wat minder compressie, eq anders, mix ook iets anders afgesteld, het resultaat is een anders klinkende mix, maar ik kan echt niet beoordelen of dit dan wel goed is. Ik vind zelf dat er meer defenitie te horen is.

Zelfde link nog steeds :)

Klinkt goed!!

Ik vind alleen dat de bass te nadrukkelijk aanwezig is. Dat is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen smaak hoor, zal ook de keuze van het geluid wel zijn, ik hou meer van een ronde bass.

Lekker nummer!
:mega:

Bass te nadrukkelijk aanwezig, je bedoelt dat ie te hard staat, te veel laag of te druk?

Bass is idd een beetje druk, dat was effe het experiment, kan een funky bassline op een 'four to the floor beat', dat probeer ik te ontdekken dus..:)

Dit blijft een lekkere bassline zeg! De rest er omheen is ook lekker spacy, alleen de ritmes vind ik wat te simpel.
Je schrijft dat je minder compressie hebt gebruikt, maar toch vind ik enorm weinig dynamiek in de mix zitten. Misschien nog wat aan verschil in volumes + eq werken?

Back