Hallo iedereen. Ik hoop niet dat ik jullie al teveel lastig val, maar ik wil een beetje gaan beginnen met het produceren van muziek. Ben al een tijdje bezig met reason, heb ook al een midi keyboardje aan geschaft ( evolution mk-425c). Maar ik wil toch meer met hardware bezig zijn dus zat te denken een grooveboxje of iets dergelijks te kopen. Dit is omdat ik het beu ben om naar een beeldscherm te staren en ik denk verder te komen met een groovebox omdat ik daarmee kan experimenteren en snel resultaat heb. Ik heb mijn oog laten vallen op de korg emx 1, maar na heel het forum te hebben gelezen over dit onderwerp bespeur ik zoveel commentaar over dit ding dat het tot speelgoed wordt gedegradeerd. Is dit terrecht??
Omdat ik weinig ervaring heb, geen miskoop wil doen en als ik een synth ga uitproberen niet zo 123 waar ik op moet letten en hoe het ding werkt, wil ik hier graag meer over weten. Het lijkt wel, aan de dingen die erover gezegd zijn, of de korg een kinderboxje is waar je snel op uitgekeken raakt. Als dat waar is vind ik dat het geld niet waard. Ik heb de emx zelf uitgeprobeerd en vond hem echt vet! Maar toch had ik het gevoel dat demonummers een beetje kaal over komen.
Waar kan ik anders mee beginnen, budget is ongeveer 400 euro. Het moet vooral een ding zijn waar je lekker vette house tracks op kunt maken in 1 behuizing.
Omdat ik weinig ervaring heb, geen miskoop wil doen en als ik een synth ga uitproberen niet zo 123 waar ik op moet letten en hoe het ding werkt, wil ik hier graag meer over weten. Het lijkt wel, aan de dingen die erover gezegd zijn, of de korg een kinderboxje is waar je snel op uitgekeken raakt. Als dat waar is vind ik dat het geld niet waard. Ik heb de emx zelf uitgeprobeerd en vond hem echt vet! Maar toch had ik het gevoel dat demonummers een beetje kaal over komen.
Waar kan ik anders mee beginnen, budget is ongeveer 400 euro. Het moet vooral een ding zijn waar je lekker vette house tracks op kunt maken in 1 behuizing.