Erg makkelijk te instaleren, programmas zitten er al bij; hele bergen aan synths en programeer talen. Let wel even op welke soundcard je wilt gebruiken want niet alle soundcards hebben Linux drivers.
Ach, het is natuurlijk nog niet helemaal perfect maar Demudi's default desktop is een close-up photo van een gramafoon naald i.p.v. rare wolkjes. Zit geen Windows media player bij maar Csound is wel standaard geinstaleerd. Da's ook wat waard. Ik ben niet van plan ooit terug te gaan naar de DRM geinfesteerde nonsense van MS en MSjr.
Ehm, dat lijkt me een typisch geval van klokken en klepels. Linux is een ander operating system dan Windows, wat voornamelijk inhoudt dat Windows-applicaties (zoals Cubase) er dus NIET op draaien.
Erg makkelijk te instaleren, programmas zitten er al bij; hele bergen aan synths en programeer talen. Let wel even op welke soundcard je wilt gebruiken want niet alle soundcards hebben Linux drivers.
Ach, het is natuurlijk nog niet helemaal perfect maar Demudi's default desktop is een close-up photo van een gramafoon naald i.p.v. rare wolkjes. Zit geen Windows media player bij maar Csound is wel standaard geinstaleerd. Da's ook wat waard. Ik ben niet van plan ooit terug te gaan naar de DRM geinfesteerde nonsense van MS en MSjr.
Hi,
Ik heb een aantal grotere systemen draaien onder Linux en het is eigenlijk nooit bij me opgekomen om Logic te installeren onder Linux. Zou helemaal te gek zijn als dat kon.
Geen van mijn Linux-machines heeft ooit problemen gehad. SUPERSTABIEL ! !
Linux heb je zo op je computer staan, dat weet ik, maar heeft iemand wel eens geprobeerd Logic of Cubase onder Linux te installeren ? En zo ja, Wat was het resultaat ?
Of zou er een Logic en/of Cubase versie bestaan die je gewoon onder Linux kunt installeren.
Zijn er zowiezo professionele muziekprogramma's voor Linux die overweg kunnen met 6 unitors etc,...
Ik heb me daar nooit in verdiept.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.