Hallucinator
[Hardwarekind]
Poe,
Wie kent het probleem ''gearverslaving''?
Ik heb er in grote mate last van, wil telkens weer nieuwe troep kopen.. en het liefst duur en vet.
Word telkens weer verliefd op van alles en nog meer.. zie ik een MemmoryMoog ergens.. dan wil ik hem het liefst morgen nog in huis.. Synth_i? ja die ook.
Echt zo veel geld gaat er na mn muziek.. en ik vind het leuk ook
3 jaar geleden had ik nog 0,0 aan apparatuur en platen ect ect..
Nu staat er voor zo'n 20,000 (incl verbouwing enzo) aan rotzooi en het lijkt niet op te houden.
Heb moeite met een grens te trekken en dat vind ik haha toch wel een beetje rot.
Ben ik de enige, of zijn hier nog meer mensen die telkens wel weer wat nieuws vinden waar ze verliefd op worden?
Paul
Wie kent het probleem ''gearverslaving''?
Ik heb er in grote mate last van, wil telkens weer nieuwe troep kopen.. en het liefst duur en vet.
Word telkens weer verliefd op van alles en nog meer.. zie ik een MemmoryMoog ergens.. dan wil ik hem het liefst morgen nog in huis.. Synth_i? ja die ook.
Echt zo veel geld gaat er na mn muziek.. en ik vind het leuk ook
3 jaar geleden had ik nog 0,0 aan apparatuur en platen ect ect..
Nu staat er voor zo'n 20,000 (incl verbouwing enzo) aan rotzooi en het lijkt niet op te houden.
Heb moeite met een grens te trekken en dat vind ik haha toch wel een beetje rot.
Ben ik de enige, of zijn hier nog meer mensen die telkens wel weer wat nieuws vinden waar ze verliefd op worden?
Paul

), en hoogstwaarschijnlijk iets van nieuwe monitoren, en dan moet ik eigenlijk haast wel (alweer
) op gaan houden.. hoewel, nog een compounder erbij is toch wel ideaal, een patchbay erbij ook wel, de andere zit al ram vol...
ach ik bekijk het zo; nu woon ik nog thuis, nu werk ik nog (volgend jaar weer school), nu haal ik nog wat ik halen kan, en wat ik nog wil halen, dat gaat in de jaren erna stukken, maar dan ook stukken moeilijker worden voor me..
maar ik leef met je mee, ik weet hoe moeilijk het is om jezelf in bedwang te houden