ziekelijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Weet iedereen gelijk waarom die Jappanners verstoten Chinezen zijn :L

Dit hadden ze in Amerika moeten flikken haha... Zie die rechtzaak al helemaal voor me. 40 miljard in contanten :P

Tja, maar zo te lezen wist hij niet dat hij op Televisie kwam... of heb ik nu iets verkeerd gelezen, zou ook kunnen hoor :)

vage gast hoor. hondevoedsel eten ugh!

Een werkelijk ongelofelijk verhaal. Was dat huis echt afgesloten? Het is deels nep maar voor een groot deel ook erg echt!! ....
Toch heb ik een rare fascinatie voor de Japanners, en hun cultuur. Er komen zulke aparte producten vandaan. Alle rages komen uit Japan, niet uit VS of Europa.

dit lijkt meer op mishandeling. Wat als er wat was gebeurd ofzo? dan hadden ze pas echt problemen. EN de psychische problemen die hij er nu op nahoud...

Hmmmm, misschien een idee voor forum-leden: sluit iemand op in een studio met alleen maar een DJX-keyboard, een microfoon, een 2-kanaalsmixer en een cassette-recorder en hij mag er pas uit als ie een top10-hit heeft gescoord!! :D :D

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Hmmmm, misschien een idee voor forum-leden: sluit iemand op in een studio met alleen maar een DJX-keyboard, een microfoon, een 2-kanaalsmixer en een cassette-recorder en hij mag er pas uit als ie een top10-hit heeft gescoord!! :D :D

Maak het nog lastiger en geef 'm een MC-303.

Of nog beter - een Casio SK-1 :D.

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)

We vragen John de Mol of ie het wil produceren en dan noemen we het BigbrotherStarmakerIdolsProducer :)

T is wel echt te gek.

44-04.jpg

Japan is zo'n vreemde High-Tech maatschappij, daar kunnen we hier in NL geen voostelling van maken!
Gisteren zag ik hoe een vrouw beviel van een baby, en de dokter had een PLASMASCHERM geinstalleerd met spartelende dolfijnen! Zodat de vrouw wat tot rust kwam.
Respect! Ik hoop er toch eens heen te gaan, ook al ligt de Levens Druk daar veel hoger dan hier.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back