vesta fire dual gate dg-3

CptCRxCK

Ouwe rot
ik heb vorige week deze 19inch effect gekocht
maar ben er nog niet helemaal uit hoe en wat :D wie helpt me verder:)

het is een 2 kanaals gate. iederkanaal heeft 1 tuimelschakkelaar voor on/of
3 pots threshold attack release
1 schakkelaar voor keys in/out
dan zitten er nog 2 switches waarmee je de kanalen kan syncen ofjuist niet if 1tje wel en 1tje niet

de achterkant : ieder kanaal heb 1 keysin en 1 input. dan zit er nog een sync input op
natuurlijk heeft ieder kanaal een ouput maar ook 2 gate outs.

ik dacht eigenlijk dat het gewoon handig was om ruisweg te drukken maar volgens mij kan je er wel meer mee.

iemand enig id?

Hier kun je zgn ritmische gates mee maken, het effect wat je in goa vnl. veel hoort.
Gooi er een pad of zang doorheen, en programmeer met een drumsound het open en dicht gaan.Heel vet met een delay er achter. De drumsound moet je op de key-in aansluiten. Hoop ik wel voor je dat die gate een snelle attack heeft.Dat is nl wel een voorwaarde om dit effect goed te kunnen toepassen

hey okdan

hey okdan

dat klinkt nog best tof. volgens de verkoper heeft deze een "supersnelle" attack enw at ik er tot nu toe van heb mee gekregen had ik ook dat id :P dus das mooi :) vanavond is even proberen.

enne dat gate out? waar gebruik je dat zoal voor? kan ik daar iets mee aansturen? dit is trouwens een minijack out

Ik denk dat die gate out bedoeld is om die op het 2e kanaal te gebruiken, zodat je hem stereo kunt gebruiken.
Is echt een heel vet effect. Succes ermee!

hmm

hmm

denk eigenlijk niet dat het daarvoor is 8D er zijn namelijk 2 gate outs en je kan de kanalen gewooon met een schakelaar syncen. ok dan dus tis geen miskoop voor 20euries?

Zeker niet, is een goede prijs. Ik meen dat vesta fire vroeger een behoorlijk goed merk was.:okdan:

ok

ok

kon er weinig over vinden enkel wat effect pedalen. over de dg-3 helemala niets :(

kheb

kheb

ik heb het net getest zoalsje zei met een drumloop. en dan dan een synth erdoorheen gehaald en je krijgt dan een soort arpegiator achtig iets. best vet

Back