Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door AdDM
gewoon beter lezen denk ik.. ze geven zelf toch ook aan dat de basis audiomodules nogal middle of the road zijn, en dat de layout nogal krap is (en dat de knoppies irritant zijn, maar das mijn mening), en dat er kennelijk best wat interesante modules zijn..
ik vind t zelf allemaal wat "mwoah ach leuk" en zou zelf geen doepfer basis-systeem kiezen als ik een modular zou aanschaffen.. maar zou zeker een zooi control-signal-modules van doepfer aanschaffen..
en de leukste modulars bestaan uit van alles en nog wat![]()
Origineel geplaatst door Jena_mu6
laat maar
Origineel geplaatst door Michael U
ik ben hier niet om vrienden te maken

Origineel geplaatst door mOkBor
Je bent in iedergeval goed op weg![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben wel benieuwd wat voor custom modular je nu hebt dan. MarcMarc uit Amsterdam? Ook niet uit ruzie zoekerij, maar gewoon uit mijn passie voor modulars in het algemeen.
maar dat is toch niet custom?Origineel geplaatst door Michael U
synthesizers.com
word binnenkort aangevuld met de zeroscillator en de 2 nieuwe motm modules..
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
maar dat is toch niet custom?
Wel vet overgins, ik hou alleen niet zo van het .com geluid.. is mij te moogish.. modcan ligt mij beter.
Dus als ik naar een winkel ga en ik wens een MC-909 en die krijg ik dan is ie custom? Vooral als ik hem in een pastictas wil hebben? Nee, das flauw. Ik snap je.Origineel geplaatst door Michael U
het is custom als je je eigen kast laat maken met modules die niet als standaard pakket worden verkocht..
custom is volgens mij naar de wens van de klant..
hij is moogish maar daar geven de andere modules weer een andere wending aan..
Zijn we het toch met elkaar eens! Een beetje dan, toch?Maakt Roger die custom modules? Dat is tof, ik heb hem ooit eens een ARP2500 matrix in een module zien bouwen. Dat vond ik dan weer leuk. Hoe ben je bij de keuze van die niet standaard modules gekomen? Via Ken Stone bijvoorbeeld of heb je het functioneel beschreven?
En die andere modules die van die moogish sound een andere wending geven... die gebruik ik om die doepfer een ander wending te geven.Zijn we het toch met elkaar eens! Een beetje dan, toch?