D
Deleted member 18007
Guest
Origineel geplaatst door j0ris
De meeste mensen snappen daar ook in deze tijd niks van
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=50462&highlight=aphex+klassiek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door j0ris
De meeste mensen snappen daar ook in deze tijd niks van
net als MJ-FOX in Back to the Future met z`n vanhalenbandjeinwalkamnmetergspacestofzuigerpakwaarmeehijz`nvaderdieopdatmomentz`nvadernognietkanzijndestuipenophetlijfjaagtOrigineel geplaatst door C738
Ik denk dat je met een flinke PA en lasershow iedereen op zijn knieen kreeg.
-C-

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
net als MJ-FOX in Back to the Future met z`n vanhalenbandjeinwalkamnmetergspacestofzuigerpakwaarmeehijz`nvaderdieopdatmomentz`nvadernognietkanzijndestuipenophetlijfjaagt![]()
Origineel geplaatst door Alexander
Ik ben zo bezopen ales een aardvarken.. en geen beter moment om op een six trhread in te gaan:
5500 jaar geleden, nou toen had je zowiezo geen synths dus sdat vliegertje houden we maar aan de grond..
Verder werden lui als plato al gecastereerd dus laat staan een stelkletje sci fi pubers met een voorliefde voor synthesizer greatest! Nee, ik denk dat kje zou branden in de hel met die muziek van je, six! No hard feelings, als ik een 16e eeuwse landlord was geweest had je van mij mogen doorgaan! Mij maakt het allemaal geen hol uit, mijn kasteel ja, daar motten ze met der poten van af blijven, want dat zijn fdingen met gewicht indezer tijd, kastelen, een dik harnas, zestien schildknapen een harem en eten met je handen!
Lekker stampen op de luit en een paar ketsers van sterke verhalen, das muziek zouwen ze zeggen in de 16 e eeuw.. niet van die synthezisert troep, bahbah.. Ga ergens anders de nar uithangen met je bliepjes en tuutjes, stelletje 'mijn-tijd-vooruit' ketters. Branden zullen jullie!
Nergens in het uitgestrekte rijk van ridders, heren en boeren heeft iemand zich ooit bezig geghopuden met electronische muziek laat staan electriciteit..
Nu zouden wij in six zijn thread als een tiesto versie van catweazel daar effeb komen huishouden, goedemorgen meneer de bakker, doe mij maar een halfje tijger, dacht het niet dus.. Army of Darkness gemist??? Mensen zouden rennen voor hun leven en ons neersablen met man en macht!
Damn, mamma gefeliciteerd met je 50e verjaardag, van af nu ben ik leifer voor je..
je zoon,
alexander

Origineel geplaatst door Alexander
Ik ben zo bezopen ales een aardvarken.. en geen beter moment om op een six trhread in te gaan:
5500 jaar geleden, nou toen had je zowiezo geen synths dus sdat vliegertje houden we maar aan de grond..
Verder werden lui als plato al gecastereerd dus laat staan een stelkletje sci fi pubers met een voorliefde voor synthesizer greatest! Nee, ik denk dat kje zou branden in de hel met die muziek van je, six! No hard feelings, als ik een 16e eeuwse landlord was geweest had je van mij mogen doorgaan! Mij maakt het allemaal geen hol uit, mijn kasteel ja, daar motten ze met der poten van af blijven, want dat zijn fdingen met gewicht indezer tijd, kastelen, een dik harnas, zestien schildknapen een harem en eten met je handen!
Lekker stampen op de luit en een paar ketsers van sterke verhalen, das muziek zouwen ze zeggen in de 16 e eeuw.. niet van die synthezisert troep, bahbah.. Ga ergens anders de nar uithangen met je bliepjes en tuutjes, stelletje 'mijn-tijd-vooruit' ketters. Branden zullen jullie!
Nergens in het uitgestrekte rijk van ridders, heren en boeren heeft iemand zich ooit bezig geghopuden met electronische muziek laat staan electriciteit..
Nu zouden wij in six zijn thread als een tiesto versie van catweazel daar effeb komen huishouden, goedemorgen meneer de bakker, doe mij maar een halfje tijger, dacht het niet dus.. Army of Darkness gemist??? Mensen zouden rennen voor hun leven en ons neersablen met man en macht!
Damn, mamma gefeliciteerd met je 50e verjaardag, van af nu ben ik leifer voor je..
je zoon,
alexander
absoluut niet... als het gestel niet meer mee wil zul je dat soort muziek niet meer op dezelfde manier kunnen ondergaan dus ik denk dat je dan wel wat anders aan je kop wil...Origineel geplaatst door j0ris
Wat ik me wel eens afvraag... als ik bejaard ben, zet ik dan nog steeds af en toe wat vette gabber op ter herinnering aan de goede oude tijd?
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Merk op, dat er tegen veel muziek van vandaag ook aangekeken wordt alsof het buitenaards is.
Houd U vast, mensen!