MAGIX...
MAGIX...
1) Ik was keyboard spelen uit het boekje zat en ging gekke dingen doen, beetje met de taprecorder en mn oude psr experimenteren enz, hell soms gooide ik mn mic op de grond omdat ik dan een vet geluid zou hebbe
2) Toen ik mijn pc kreeg, zat iedereen aan de MaGiX, ik wilde anderen gewoon bewijzen dat je met scream/fast/impuls of een andere trackere veel vettere shit kon maken...
3) Boredom rules en daardoor ga je gewoon gekke dinge door doen
MAGIX...
1) Ik was keyboard spelen uit het boekje zat en ging gekke dingen doen, beetje met de taprecorder en mn oude psr experimenteren enz, hell soms gooide ik mn mic op de grond omdat ik dan een vet geluid zou hebbe
2) Toen ik mijn pc kreeg, zat iedereen aan de MaGiX, ik wilde anderen gewoon bewijzen dat je met scream/fast/impuls of een andere trackere veel vettere shit kon maken...
3) Boredom rules en daardoor ga je gewoon gekke dinge door doen

tot ik op een gegeven moment ben gaan plaatjes draaien bij een vriendje van me (+/- 13jaar ofzo !?!) toen ben ik gaan rotzooien met de oude philips platenspeler van me pappie (dat vond hij ook niet zo fijn geloof ik haha!) ging plaatjes kopen en mixen. eerst thuis, toen op feesies, eerst club/mellow toen gabber en hardcore. op een gegeven moment met fasttracker in aanraking gekomen en paar trackies gemaakt daarmee (stampuh stampuh) en vervolgens had ik een MS1 Roland sampler dingetje gekocht (vandaar Mstudio1!!!) dat was een elende ding haha, maar leuk voor feesies e.d. volgende aankoop was een keyboard (ik dacht dat een keyboard geluidjes had , had ie niet dus weg ermee haha
!)
[en de schade ondervind ik dagelijks]