[Arp/Rhodes] Chroma Polaris

Ik haal ze nog weleens door elkaar qua naam :D Maar ik hoorde het net in Keulen donderen.. Rhodes Chroma Polaris.. dan weet ik het even niet meer.. maar als er Polaris in de naam zit is het degene met de blauwe print...

De Rhodes Chroma is toch wel een super expressieve synth.. zelfs de presets zijn al goed :mega:

Prijsje hoor, poepoe. Nadeel van buitenlandse verkopers blijft toch dat ebay-gevoel wat er steeds bij meekomt...

Een Rhodes Chroma voor 1300 is natuurlijk te mooi om waar te zijn.. Het kan mijn gedachtekronkel zijn maar misschien dat de Polaris een beetje meelift op de naam en prijzen van de Rhodes Chroma?.. maar ja een Juno 60 is ook al weer dik boven de 1000 tegenwoordig en da's maar 1 DCO.

Wel een mooie synth ook de Polaris. En meer snappy envelopes dan andere software bestuurde synths als een Multi-trak of P600 bv
Weet nog steeds niet hoe ik nu ooit voor elkaar heb gekregen een keer, maar hij is dus bij een bepaalde instelling nog multi-timbraal ook.. :)

Oh.. en Keulen vind ik nog wel meevallen. Daar rijd je toch liever even naartoe toch? Mijn mooiere deals sleepte ik toch wel binnen vanuit het buitenland (+/- 500 km rijden).. :)

Laatst gewijzigd:
Daar rijd je toch liever even naartoe toch? Mijn mooiere deals sleepte ik toch wel binnen vanuit het buitenland (+/- 500 km rijden).. :)

noord-nederland, idd
die wegen in NL zijn ook hartstikke uitnodigend om eens flink door te vlammen... :engel:

Een Rhodes Chroma met cc upgrade is denk ik toch wel 1 van de mooiste polysynths dier er zijn.

Ik had die van jou toen nog overgekocht, echt een mooie luxe over-the-top fancy synth, maar was wel echt te groot, en die ventilator maakte teveel lawaai (schijnt heel makkelijk te modden te zijn wel).

Wat ook was dat je hem perfect kon editten met een controller (BCR bv) maar hij kon die ge-editte patch niet opslaan dan want dat zit in een ander werkgeheugen ofzoiets

Maar weer verkocht aan een andere synthforumer toen :koffie:

Een Chroma en Polaris zijn toch echt 2 heel verschillende synths toch? (qua klank ook)

Iemand interesse in een Rhodes Chroma, ik kan er aan één komen maar heb er zelf geen belangstelling voor.
Stuur me maar een pm mocht je belangstelling hebben..

Back