Behringer eurorack UB1002 aansluiten

Origineel geplaatst door fergusto
ben een newbie met dit tog:)
Dat blijkt wel ja ;). Maar ik had verwacht dat je dit wel wist als deze apparatuur al had staan.

Dit zou opzich niet moeilijk moeten zijn. Je sluit de outputs van je mpc aan op de inputs van je mixer met jack kabels. En de outputs van je mixer sluit je aan op de input van je audio interface ook weer met jack kabels (of evt xlr kabels als dat kan).

Zo'n rare vraag is het nou toch ook weer niet?

Origineel geplaatst door Blinx
Dit zou opzich niet moeilijk moeten zijn. Je sluit de outputs van je mpc aan op de inputs van je mixer met jack kabels. En de outputs van je mixer sluit je aan op de input van je audio interface ook weer met jack kabels (of evt xlr kabels als dat kan).

ai maar mijn dat is niet mijn antwoord tog op mijn vraag ik wil schoone acapellas opnamen zonder dat je die beat ook opneemt...........

Ik heb een Beringer Eurorack UB1002 + MPC1000+ E-Mu 0404 + PC met Cubase SX 2
Hoe kan ik hem het best aan em geluidskaart aansluiten om op te nemen...???????????????????

ai maar mijn dat is niet mijn antwoord tog op mijn vraag ik wil schoone acapellas opnamen
zonder dat je die beat ook opneemt...........

Waar had ik uit je eerste vraag moeten halen dat je acapellas wilt opnemen zonder de beat?? :confused:

Maar goed wil je bestaande nummers zo opnemen dat je alleen de stemmen overhoud? Gebruik dan ff de zoek functie. Dan kom je er achter dat je dit niet op een mooie manier gaat lukken...

ai maar mijn dat is niet mijn antwoord tog op mijn vraag ik wil schoone acapellas opnamen zonder dat je die beat ook opneemt...........

Sorry, kan het niet aanzien en laten, was je op je 4de al van school getrapt :confused:

Als je een duidelijk antwoord wilt, zul je ook zelf duidelijk moeten zijn.

Origineel geplaatst door mikemix
Sorry, kan het niet aanzien en laten, was je op je 4de al van school getrapt :confused:

Als je een duidelijk antwoord wilt, zul je ook zelf duidelijk moeten zijn.

Daar drink ik op :biertje:

Help of zwijg

Help of zwijg

Ok... hij heeft duidelijk nog niet heel veel kaas gegeten van opnemen... maar jullie kennelijk ook niet als jullie het niet even uit kunnen leggen!!!

Luister fergie... het is redelijk goed te doen....

Omdat je mixer geen solo functies heeft... beetje jammer!!! moet je het met een AUX send doen... dit is een EXTRA uitgang op je mixer (eigelijk bedoeld voor effecten etc.)
Je kan voor elk kanaal apart aangeven hoeveel van je van elk spoor naar die extra out stuurt... valt het kwartje al?

Je sluit die "extra" aux aan op je 0404 ipv je main out... nu kun je op je mixer met je aux send je mic naar je computer sturen zonder dat je MPC mee gaat... lees dit twee keer goed na en het moet lukken! toch guys?
asd.jpg

Succes!!!

Back