Jupiter 8 en meer

******MORE UNITS AVAILABLE******
THIS UNIT CAN BE SOLD RIGHT NOW FOR GBP £600.

"If something sounds too good to be true, it probably is..."

ik had hem een mail gestuurd en dit stuurt ie net terug...

Hello,

upiter 8 is available.
Its in perfect working and sounding condition , without any defects at all.
It was midified by Kenton Electronics in UK.
I have manulas, and carrying case.
Final price including airmail shipping + insurance is GBP 600 for you.
I used it not so much, its in IDEAL condition! I guarantee you that!
There are no problems with oscillators, tuning is stable, it has DCB port also.
This price
includes the shipping and handling fees. For payment I accept Western Union Money Transfer and I
will ship you the package via FedEx priority service in 1 Day, please go to www.westernunion.com
insert you address at FIND A LOCAL AGENT. You will see there are a lot of western union agencies
near you.
Visit a Western Union office and make payment to my name and address, after you have made payment the folks from Western Union will give you a MTCN# (Money Transfer Control Number), please email me this number and I will check on Western Union’s web page. If everything is fine I will ship right away with FedEx priority service and email you the tracking number. After you receive the package you need to email me that everything is okay so I may pick up the payment.
My payment information is:

FULL NAME: John Bailey
ADDRESS: 35 Woolf Close,Thamesmead
POST CODE: SE28 8DF
CITY: London
COUNTRY: United Kingdom

Please remember to email me with your shipping address.

Thanks
Regards!

NEP of NIET??????

Nee hoor is harstikke echt, dat je straks 600 pond lichter bent en geen jupiter8 hebt...

Moet je vragen of je hem kan ophalen en dan contant betaald...

kijken wat ie zegt...

lijkt me toch geen eerlijke gast maar"ik wil er ook wel een "
moet je hem gewoon gaan halen zo ver is het ook weet niet, doen we het samen. :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door elektrovolt
"more units available"

valt nog mee. niet eens brand new.....

Stel nou toch eens voor....

Ja weird is dat,

zullen ze nou zelf zoiets faken? of is ie ineens bezeten door de duivel of drugs en gaat ie het trieste pad op ??

je moet een nieuwe account aan maken en bieden
daarna zeggen dat je het alleen wil komen halen
dat is de enige mogenlijk heid dat je je geld niet kwijt bent en slechte feed back krijgt

Origineel geplaatst door Lennox
nah, ik heb net een email naar ebay gestuurd met mijn verdenkingen over deze gast

De enige juiste actie. Al het andere is zonde van je tijd.

De account is waarschijnlijk ge-hijacked...
De echte owner van de account is zich waarschijnlijk van niets
bewust!

Mvg.

CoolRunning

dat zou best eens kunnen. dat zag ik laast op tv als je draadloos belt kunnen ze zo je paswoord na gaan.

Ohja, deze gast heeft ook een Cwejman te koop voor de buy-it-now prijs van 300 pond. Yeah right.

Als dit geen scammer is weet ik het niet meer. En dan ook nog Western Union payments??? Tssss.....

Inderdaad gewoon voorstellen dat je de Juup wilt testen en dan gelijk meenemen.
Ik heb een donkerbruin vermoeden wat het antwoord is.

Ebay accounts met veel positieve feedback worden regelmatig gehacked en door de hackers verkocht aan andere criminelen, die ze dan weer gebruiken om mensen mee op te lichten.

Zo fanatiek als wij synths verhandelen, worden er ook credit card & bank gegevens, ebay accounts etc. etc. verhandeld. Er zijn zelfs gewoon forums voor dit soort dingen!

Maar inderdaad, zie je ergens "Western Union" en een aanbieding die te goed klinkt om waar te zijn: spoel je doekoes dan liever meteen door de plee, scheelt een hoop gedoe.

NOOOOOOOOOIT DOEN!!!!!!!!!!!!!

ik ga de hoogste bieder in ieder geval waarschuwen.

Ook leuk dat-ie in Engeland woont en een Engelse naam heeft, terwijl zijn Engels bar slecht is...

Back