Ik zal minder op het forum zijn...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Omdat afgelopen zondag zo'n rot feestje was, heb ik besloten om minder op het forum te gaan en meer aandacht aan mijn werk te besteden.... Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben...

p.s. Dit is.........

Nee, eventjes serieuzer. Philips heeft het synthforum in haar proxy server geblokkeerd, dus op mijn werk kan ik niet meer (of veel minder) op het forum en thuis heb ik nog geen internet. Daarom zal het rustiger worden, want die yamaha hater / modular freak ( Heeft yamaha uberhaupt een modular? ) is weg.

Mocht iemand leuke dingen voor me hebben of willen door ouwehoeren dan zal het via de email moeten gaan. johnnybusca@tonyblack.org

Philips heeft zelfs http://www.tonyblack.org gebanned... Een schande!

Maar goed... Iedereen mag me mailen voor leuke shit. Alle moderatortaken zullen uiteraard opgevangen worden door de andere moderators.

Ik weet niet of iemand iets om deze post geeft, maar ik wil mailtje in de trend van: "Waar ben je?" voorkomen.

De mazzel en ik moet een Fenix! Ik heb gisteren die review van de SOS gelezen daarover en het is echt een hele opmerkelijke modular. Dat zag ik zondag al, maar nu is het nog eens bevestigd. De discussie wanneer iets een modular of semi-modular is, wordt daar ook beantwoord. Zoekt allen met google naar Synton Fenix SOS.

Respect...

Zonde.....maar ik heb persoonlijk hier in mijn eentje 3 websites in de de traffic top 20 gekregen, dus ik weet wat dit soort verslavingen teweeg brengen.

Gelukkig ben ik zelf systeembeheerder waar ik werk... pffffff.
Ja das mooi shit voor je....... en voor ons natuurlijk

Gezocht: werkgever met DSF enabled

Kunnen we geen work-around verzinnen voor Jeroen? Een hacker scriptje ofzo? Of hem sponseren voor een laptop met mobiele telefoon aansluiting en een inbelverbinding? ;)

Ik las ooit iets in de C'T over surfen via de DNS-server, die is meestal wel open.

Maar dan moet je thuis of ergens anders weer een bak hebben draaien met een DNS server die als een soort proxy dient dan.

Op zich zou ik thuis mijn pc aan kunnen laten staan (ik heb ADSL), dus als iemand weet hoe je die zooi kan opzetten, dan kan mijn PC thuis voor overdag als proxy dienen.

Wat je kunt doen is je maakt een mirror van de DSF site op een ander domain. Of het DNS verhaal kan ook.

Da's klote Johnny! Het valt mij nog mee dat Justitienet (yep, daar zit ik op) mijn frequente bezoekjes aan dit forum (en andere) nog niet geblokkeerd heeft. Ik ken iemand in Amerika die hetzelfde probleem heeft/had met zijn eigen website. Ik zal eens bij hem informeren hoe hij het opgelost heeft.

Jammer van die sh*t maar ja ik weet zeker je fiets soms nog ff door het forum.Maar als ik een blau sh101 zal ik toch nog mailen.En meschien heb ik vanavond een mini philacordia voor je dan hoor je het wel.
nooit meer iets van philps voor mij uit de winkel

Is dat proxy verhaal hetzelfde als dat je een internetverbing deelt met maar 1 modem?
Daar had je een programma voor.. PPP-share of zoiets.

Maar volgens mij ben je dan wel zwaar de lul als ze erachter komen dat je dat doet...

Want net zoals ze zien dat je nu veel op DSF zit, kunnen ze dan later ook zien dat je veel op het IP nummer van mijn PC zit en dat dan blokkeren.... toch?

zwaar kut meneer busca

Kun je niet de admins omkopen? Kan heel effectief zijn. ;)

yja aan de andere kant kum je je nu wel bezig housen met de sociale kan van je leven:)

Origineel geplaatst door sander
Misschien dat het via deze site kan, het wordt dan wel wat trager. Het is een anonymouse proxy server om anoniem te surfen.

http://www.the-cloak.com/

Zoiets werkt uiteraard......totdat ze die URL ook blocken, en met zo'n naam zal dat niet lang duren denk ik.

Ik had al tijdelijk een copy van de source op tonyblack laten lopen, maar daardoor is tonyblack.org ook geblocked...

Ik zit nu via http://www.goproxy.com en http://www.silenter.com maar dat gaat heel erg langzaam...

Duss.... Nog steeds aanzienlijk minder aan wezig. Wel top dat jullie mee denken..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back