Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door razmatazz
En volgens mij, trapt iedereen er vrolijk in.

Origineel geplaatst door Hanz
Je bent volgens mij gewoon jaloers omdat ik "Peek & Cloppenburg" niet goed heb gerekend.![]()

Origineel geplaatst door Ro9
P.s. ga morgen Fruity Loops aanschaffen, heeft iemand alvast de nummers van Duncan Stuttenheim en Hans van Breukhoven voor mij.

Origineel geplaatst door Ro9
Ik heb zojuist het boek de X-factor van HenkJan Smits aangeschaft.
Nu moet het wel goed komen met mij , ben per slot van rekening al een jaar bezig.
P.s. ga morgen Fruity Loops aanschaffen, heeft iemand alvast de nummers van Duncan Stuttenheim en Hans van Breukhoven voor mij.
Regeren is vooruitzien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

oké, na deze post begon ik em ook wel door te krijgenOrigineel geplaatst door Termeneter
ok. bedankt voor de advies.
weet iemand hoe ik mijn muziek op internet kan gooien.
Ik zal een goede track van mij plaatsen waar ikzelf de piano heb geprogrameerd
DJ Termeneter

Origineel geplaatst door Hallucinator
whaha een ''professionele hardcore kick''![]()
lach je niet uit maar het klinkt zo appart.

Origineel geplaatst door Hanz
Termenator, zoals je weet telt bij de verkopen niet alleen je muziek - maar ook je uiterlijk speelt een grote rol.
Met name als het gaat om het opnemen van videoclips is het juiste image een kritische succesfactor; heel goed dat je daar vooraf al over na hebt gedacht!![]()
Ik zou tegen eenieder willen zeggen: als je zover bent om een track te plaatsen, vergeet dan niet om er meteen een goeie, representatieve foto van jezelf bij te zetten. Eventueel ook van je auto, als je die hebt.
Je zult zien dat dit meteen effect sorteert!
In het algemeen is het misschien goed om te beseffen dat we op synthforum te weinig aandacht besteed hebben aan deze belangrijke onderwerpen. Daarom denken we aan het starten van een nieuw subforum genaamd "Uiterlijk, presentatie en pimping" waarin de laatste tips betreffende ontharing, make-up en neon-tubes onder je auto kunnen worden uitgewisseld.
C738 heeft zich reeds kandidaat gesteld om dit subforum te moderaten, maar sollicitaties zijn welkom.
Graag voor het begin van volgende maand, omdat we per 1/4/2006 hiermee willen beginnen!

Origineel geplaatst door Termeneter
Ik wil alleen maar wat vragen maar daar word raar op gereageerd
Ik maak nu ook geen hardcore meer maar echte house muziek.
Eigelijk wil ik gewoon weten waar ik het best mijn tracks kan toe sturen.
Kan iemand misschein ook vertellen hoe ik een track op internet kan gooien?
Dat met yousendit lukt ons nie
House is toch geen muziek?Origineel geplaatst door Camiel Toe
Hardcore is dus geen echte house muziek?
Je komt over als een noob die niet weet met welk programma ie muziek wil/moet/kan maken.Origineel geplaatst door Termeneter
Ik gebruik geen cubase maar Record producer deluxe versie.
Is dit een goed programma voor tracks te maken?mijn vriend zegt van nie of kan ik beter op cubase over gaan?
Mijn vriend komt straks langs om een track op internet te gooien.
DJ Termeneter