arnomusicman
Radiation!
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
gewoon 1 grote bak van 23 inch![]()
tfts zijn voor de snobs(grap he... alhoewel
)
een dualhead videokaart kost geen flikker
... een extra scherm ook niet ....
wat ze hier allemaal zeggen over twee videokaarten en zelfs 4 schermen met extra software enzo.. LET ER NIET OP!! Hou je software en hardware zo eenvoudig mogeijk. ... Anders kan je binnekort helemaal geen soft plugins meer draaien. En dan dan maar zagen: "He, ik kan maar 3 voices spelen, hoe komt dit?" .... met twee videokaarten, een hoop overbodige drivers en veel te veel schermen.. waarom heb je nu in hemelsnaam 4 schermen nodig om muziek te maken?? :confused:
En hoe kom jij erop dat je voor meerdere monitors meerdere videokaarten nodig hebt?
Zo draaide ik 5 jaar geleden toen de Matrox G450 nog niet te betalen was. Met 2 PCI kaartjes. Een jaar of 5 geleden heb ik toen op de HCC voor nog geen € 200 een Matrox G550 gekocht. En als je processor het zwaar krijgt, loopt bij mij de audio gewoon door, en krijg ik schoksgewijs een 'frozen' beeldscherm. Maar de audio loopt door!!! En dat alleen bij superbelachelijke belastingen van bv de laatste demo songs die bij SX3 zaten. Niet normaal, met meer dan 40 audiotracks simultaan op 96kHz/24bits ofzo.
En natuurlijk heb je geen 4 schermen nodig. Ik werk er nu met 2, maar soms is het toch te weinig. 3 zou echt niet verkeerd zijn. 1 arrange window, 2 mixer, 3 reason of VSTi's.
Of toch maar 4
Helaas geen plaats voor. 3 wordt al moeilijk!
(grap he... alhoewel
)
.. waarom heb je nu in hemelsnaam 4 schermen nodig om muziek te maken?? :confused:
Voor mij iig geen CRT meer