Verdomme, en nu ik van plan ben om binnen enkele weken een RS7000 aan te schaffen. Misschien nog de beste keuze ook, want ik heb een MC303 en het enige dat er mooi aan is is het toestelletje zelf
de MC505 heb ik ooit eens op gespeeld en ik blijf bij het besluit, die klanken van die grooveboxen van Roland blijven zuigen, steeds dezelfde paardemolen ping en pang geluiden. Heb altijd gevonden dat Yamaha steeds warmere klanken maakt. Maar ja zou het nu ook niet meer weten, trouwens op 5 oktober is er meer informatie maar wanneer is dit toestel beschikbaar in Nederland en Belgie???? zal misschien niet meer voor dit jaar worden.
Volgens mij wordt dit weer meer een update van de 505 zoals ze gedaan hebben met de 307 ook. En dan nog te zwijgen over de prijs. RS7000 is aantrekkelijk geworden dacht iets rond de 1729€ en dit zal je niet kunnen zeggen over de nieuwe Roland. de 505 was lange tijd geleden ook al opgeslagen in prijs
de MC505 heb ik ooit eens op gespeeld en ik blijf bij het besluit, die klanken van die grooveboxen van Roland blijven zuigen, steeds dezelfde paardemolen ping en pang geluiden. Heb altijd gevonden dat Yamaha steeds warmere klanken maakt. Maar ja zou het nu ook niet meer weten, trouwens op 5 oktober is er meer informatie maar wanneer is dit toestel beschikbaar in Nederland en Belgie???? zal misschien niet meer voor dit jaar worden.Volgens mij wordt dit weer meer een update van de 505 zoals ze gedaan hebben met de 307 ook. En dan nog te zwijgen over de prijs. RS7000 is aantrekkelijk geworden dacht iets rond de 1729€ en dit zal je niet kunnen zeggen over de nieuwe Roland. de 505 was lange tijd geleden ook al opgeslagen in prijs
maar hoe klinken je eigen patterns?
Niet dat ik dan meteen wereldhits zal kunnen maken maar er komen handige xtra's inde nieuwe OS volgens Yammie.
tja, als de een het geluid uit een mc909 vet vindt en de andere plat dan bewijst het maar weer dat het veel afhangt van persoonlijke smaak. Maar goed ook, anders zouden we allemaal dezelfde muziek maken