Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Stukken beter dan de RS.
Origineel geplaatst door TraiZor
Het fillin gebruik doe ik met een RS via andere sections: ik pak de laatste 2 maten van de loop en stop die in een andere section zodat ik daar een snare roll etc in kan zetten. Volgens mij kan dit niet met de 909.. ik zou ook niet weten hoe ik het dan wel moet doen, want ik wil er geen tracks aan opofferen want je hebt er al zo weinig.
paar vraagjes dan maar meteen
- waar kan je de FX sends per track tweaken? Ik snap niet dat ze keyshift wel in de mixer zetten maar niet de FX sends??
- Hoe fade je van de ene pattern naar de ander? Een tussenpattern gebruiken ofzo?
- Kan je de 909 volledig met MIDI besturen? Dus de mixer (volumes/panning/FX sends) maar ook alle filters?
- Kan je er een sample instoppen van 64Mb, oftewel een hele song?
gr. Traizor
Origineel geplaatst door Roonan
Volledige midi ondersteuning lijkt me geen probleem, dat zat bij de 505 ook wel goed, maarre nodig voor Live?
Ik wou graag live tracks overfaden net als een DJ doet, dus lekker rustig de ene track afbouwen terwijl je de ander opbouwt. Met 2 RS'en en een DJ mixer gaat dat natuurlijk makkelijk, maar kan een 909 dat ook in z'n eentje? (met RPS? :confused: )

Origineel geplaatst door Roonan
Met de 909 alleen word het een beetje lastig denk ik, je kan natuurlijk een mix maken maar het gaat nooit zo mooi als met twee instrumenten.
Roonan: over jouw kleine 'review': je vergeet te zeggen dat de 909 veel overzichtelijker is met zijn mega scherm wat betreft samples selecteren en editten en natuurlijk sequencen met piano roll! Dat is eigenlijk het belangrijkste verschil,
Origineel geplaatst door Mstudio1
kijk als t een concert is vin ik t wel ok, maar als t voor een dansende zaal moet dan is het echt niks
steeds moesten ze opnieuw opbouwen naar een kort hoogte punt en dan weer afbouwen en stilvallen
de sfeer raak je dan vrij snel kwijt !