alle sennheisers die ik heb gehad (dat zijn er 3) hadden allemaal losse draadjes na een aantal maanden. dat stekkertje waar de draad aan de schelp zit.. moet je weer aan gaan trekken om het geluid weer terug te krijgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door TraiZor
alle sennheisers die ik heb gehad (dat zijn er 3) hadden allemaal losse draadjes na een aantal maanden. dat stekkertje waar de draad aan de schelp zit.. moet je weer aan gaan trekken om het geluid weer terug te krijgen..
De DT-990 lijkt me wel wat, voor een eurootje of 150 ben je helemaal het heertje...Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik zoek zelf een hoofdtelefoon die eerlijk, zonder toevoegingen, het geluid in alle frequentie bereiken, aan mijn oren geeft. En lekker zit. Liefst niet gesloten. Omdat ik me dan opgesloten voel.
Waarom is de Sennheiser populair? Kan iemand helder uitleggen waarom ik een Sennheiser moet aanschaffen en geen nieuwe Sony MDR? OF ander merk?
Ik heb zelf een Sony MDR V200, al heel oud, maar hij is versleten. Toch vind ik het geluid super goed en helder, na al die jaren, vooral in de hoge bereiken.
Toch ga ik wellicht voor een nieuwere versie van deze Sony, - omdat hij zeer goed en natuurlijk zit op mijn hoofd.
Alvast bedankt. Marcel.
Origineel geplaatst door marten
Als ik nu een nieuwe hoofdtelefoon zou kopen, is het in geen geval een sennheiser, maar een lekker robuuste Beyerdynamic met telefoonsnoerDe DT-990 lijkt me wel wat, voor een eurootje of 150 ben je helemaal het heertje...

Origineel geplaatst door TraiZor
Draai er ook mee, Sluit heel erg goed af. Is dus geen open hoofdtelefoon.Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik zoek zelf een hoofdtelefoon die eerlijk, zonder toevoegingen, het geluid in alle frequentie bereiken, aan mijn oren geeft. En lekker zit. Liefst niet gesloten. Omdat ik me dan opgesloten voel.
simpel. alleen die draadjes, maarja daar wen je aan.