Ras-artiest!

Dit soort mensen zijn het zout van de aarde

:halleluja :halleluja :halleluja

Ga hem maar lekker dissen, maar deze gast heeft het wel voor elkaar.

Ik heb alleen maar respect voor deze gast.

ik vind er eerlijk gezegd ook niks mis mee.
ieder z'n ding weet je.

of ik die muziek trek is een tweede natuurlijk.. ;)

Ik zit hem ook absoluut niet te dissen. Er zitten alleen wel een hoop hilarische punten in deze site. (en ik weet dat er een heleboel van dit soort gasten rondlopen, die waarschijnlijk meer optredens hebben dan wij allemaal, kijk maar naar die vette auto die hij heeft...)

chielmontagne_nagroot.jpg

ik moest ook nog ff gelijk aan unic denken bij deze fantastisch-geweldige hitgeluiden...

Origineel geplaatst door meesha74
Ik zit hem ook absoluut niet te dissen. Er zitten alleen wel een hoop hilarische punten in deze site. (en ik weet dat er een heleboel van dit soort gasten rondlopen, die waarschijnlijk meer optredens hebben dan wij allemaal, kijk maar naar die vette auto die hij heeft...)

Tja qua muziek...ieder zijn ding! Ik vind het site ontwerp en uiterlijk wel tenenkrommend..

Zo te zien gemaakt in.... Microsoft Word...

Zou mooi passen in het jaartje 1995 ofzo, dingen zijn slecht uitgelijnd, afgekapt, hij zou mij als klant in ieder geval niet trekken met zo'n site. (ff muziek buiten beschouwing gelaten)

Origineel geplaatst door meesha74
... kijk maar naar die vette auto die hij heeft...

Dat was dus ook mijn gedacht. Eigenlijk is die kerel gewoon veel verstandiger dan wij. :D
maar ik heb toch zoiets van... zoooo laag wil ik toch ook niet vallen voor de centen
EN DAN DIE NAAM: GUANITA ????? VOOR EEN VENT?????

:r

En daar dan massaal respect voor moeten hebben......

Wat zijn mensen toch vreemd

8o)

Die kerel zou zo in een reclame voor Centraal Beheer oid passen...zo fout dat je bijna denkt dat het niet echt is.

Toch heeft hij het prima voor elkaar dacht ik zo. Fulltime met muziek bezig, gezelligheid en hij verdient er ook nog wat mee. Tuurlijk is die muziek niet te pruimen maar er zijn hele volksstammen die het wel leuk vinden. Maar mocht ik ooit eens gaan trouwen dan denk ik dat ik gewoon een DJ regel of zo, want ik heb echt een trauma van die one-man bandjes met een keyboard-waar-alles-op-zit en een stem die verzuipt in de galm. Brrrrr.

Back