forum update ?????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gokje, empty recycle bin van de database en een software update van VBB. (vandaar de icons etc allemaal ver***erd zijn)

Grappig, ze zijn de layout aan't modden op de online site.

"Geduld is een lange zaak"

Ongeplande Update..

Ongeplande Update..

Het is een "ongeplande update" zal ik maar zeggen.. waarbij een groot deel van de bestanden hun aanpassingen ten opzichte van het standaard VBulletin pakket kwijtgeraakt zijn.

Ik ben nu handmatig wat grafische dingen aan het aanpassen.. en morgen komen alle scripts, sterren en smileys weer terug..

Re: Ongeplande Update..

Re: Ongeplande Update..

Origineel geplaatst door CraZ

Ik ben nu handmatig wat grafische dingen aan het aanpassen.. en morgen komen alle scripts, sterren en smileys weer terug..

Gelukkig maar.... werk niet voor niks hard aan mijn sterren..... :mexico:

CP

Ehh.. 't is eigenlijk een beetje toevallig gegaan.. maar het IS inderdaad een beetje OS-X achtig

Tear someone a new asshole ?

Tear someone a new asshole ?

Erm.. sorry maar dat sprong opeens mijn hoofd binnen.. hehe.. even iemand een nieuwe ster bezorgen.. :W

Maar goed.. nieuwe plaatjes voor de sterren.. hmm.. misschien.. ik zal eens kijken.. haha..

Pluimpje voor de admins die de boel weer goed voor elkaar hebben. Was even schrikken dat er een aantal dingetjes het niet meer deden, maar "Fijn dat we weer online zijn". :)

(normaal ben ik geen slijmbal, maar als ex-admin weet ik dat het af en toe best wel eens mag)

Wordt het ook weer mogelijk om te zien wie er in de chat aanwezig zijn?

Origineel geplaatst door senso
Vind de "new look" wel mooi. Maar inderdaad, het zou wel prettig zijn om weer te zien wie er in de chat is.

Jep ben ik ook wel voor!

maar alst nie ken, dan ken het nie :)

Origineel geplaatst door senso
Vind de "new look" wel mooi. Maar inderdaad, het zou wel prettig zijn om weer te zien wie er in de chat is.
Gefixed!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back