Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Wat is er mis met patsen?
Origineel geplaatst door Eclectus
Zo iemand roept steevast een enorme treurigheid bij me op. Ik vind het dan alleen maar spijtig dat ze zich zo slecht in hun vel voelen.
Ik zie hier niet echt een verschil met wat Eclectus zegt?Origineel geplaatst door fuse
Tsja, het amerikaanse patsen is natuurlijk heel anders.
Da's meer van.
Ik werk 12 uur per dag en werk nog over om promotie te kunnen maken.
Verdien bakken met geld en koop allemaal dure shit om te showen.
Origineel geplaatst door klausito
Valt me trouwens vaak op dat patsers vaak ook vatsers zijn
Patsen kan ook met (niet aanwezige) kennis
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door Hooihuis
ik ben gek op die dingen, maar ik heb 10 x meer respect voor iemand die met weinig spullen een dope track in elkaar draait, als voor iemand met een ton aan spullen waar hij weinig tot niets mee doet. Maar dat is persoonlijk.
Origineel geplaatst door fuse
Wat is er mis met patsen?
OK, het is tegen de haren in strijken van een protestantse/gereformeerde naar spruitjeslucht ruikende gezonde hollandse mentaliteit. Maar verder zie ik geen beletsel hoor.
Vooral als er bij verteld wordt hoe het één-en-ander verkregen is. Zo krijg ik nog wel eens een synthje, omdat een bepaald persoon vind dat ik dat synthje moet hebben. Moet ik dan die persoon tegenhouden? (Trouwens, zo kan ik ook merken dat het niet zo goed gaat in de synthwereld, want de laatste tijd gaat het alleen nog maar tegen hele grote kortingen)