He, zoals je een paar posts terug ziet wilde ik r een kopen, en heb dit ook gedaan

ik heb m nu een week, maar ben niet constant thuis, en zal wel nog even kijken of ik een mp3tje kan maken met virus immitaties, want dat kan hij best
het is gewoon net wat anders, en ik heb geen virus dus weet niet precies wat voor settings ze voor sommige leuke dingen gebruiken (ken alleen sound samples van de virus)
De trance beats dreunen lekker door, maar door mn koptelefoon klonk t nogal kaal even... terwijl dat door mn speakers niet was, ik denk dat dat aan mn koptelefoon lag :\
persoonlijk moet ik nog ff wennen aan t filter, dat wat anders klinkt dan t (bijna gelijk aan de) NL2 filter op de nord stage
ik ben er t.n.t. erg tevreden over
Qua competitie hoor ik zo gelijk aan de TI of tussen C en TI in neigend naar de ti toe ofzo... maar dat zijn meningen
en die mensen moeten eens op houden te zoeken naar een synth(of ander instrumnt/imitatie) die precies zo klinkt als een ander/de "echte" ("nee het echte Moog filter klinkt vetter"... tja koop dan een Moog... snapjewatikbedoel :p)
Voor trance sounds is deze perfect, de virus ook, ze zijn denk ik net wat anders