KORG Radias

Ik heb een 10 minuten 10 MB demo mp3'tje gemaakt van de nieuwe Radias soundset, en hij klinkt zo lekker :D waar kan ik dat t makkelijkst oploaden op een plek waar je ook veel vanaf mag downloaden ipv maar 4 mb per uur?

Demosounds

Demosounds

Hij staat hier

Vind dat hij toch erg Virus-achtig kan klinken als je er goed mee omgaat :D

Let niet op het crappy speelwerk het was laat gisternacht...

waar ik aan moest wennen, is het feit dat de radias geen normale programma banks heeft, maar eigenlijk altijd in multi mode loopt.

dus eigenlijk geen normale synth maar wel erg kompleet. die "timbre's" vindt ik niet erg prettig.

een eigen "sound" heeft hij ook niet echt - de filters zijn ook wat dun.

wel een leuk speelgoedje, en een goede kombinatie met de virus.

dat multimode hou ik al helemaal niet van, bij geen enkele synth
1 klank uit 1 synth, anders gaan ze "dunner" klinken.

daarom heb ik nou 9 synth,s ( en jawel net een 2de hands mono evolver keys erbij )

hoi jongens
k heb een kog radias gekocht alleen weet niet hoe ik hem aan mijn pc moet sluiten heb een usb kabel bij maar schijnt dat je ook een speciale software voormoet hebbe weet iemand welke en waar ik hem kan downloade alvast bedankt

Korg Radias

Korg Radias

Ik heb em nou al een poosje en ik vind het echt een fet apparaat je kan er echt kickass geluiden uit halen en geluids kwaleitijd is ook goed :okdan:

hoi jongens
k heb een kog radias gekocht alleen weet niet hoe ik hem aan mijn pc moet sluiten heb een usb kabel bij maar schijnt dat je ook een speciale software voormoet hebbe weet iemand welke en waar ik hem kan downloade alvast bedankt

in de doos moet een CD zitten - met de drivers en de editor software erop.

Ik heb 'm nu sinds de zomer in huis - en ik vind het een hele creatieve bak...met een typisch 'digitaal' korg geluid. Lekker helder. Vult mijn NOVA erg goed aan en het is een veelzijdige machine waar je lekker op kan klooien en experimenteren - van MS2000 tot Machinedrum tot een electribe....je krijgt er heel veel soorten geluiden uit.

ben opzoek naar de usb midi driver van radias maar enige wat ik kan vinden is voor vista weet iemand of er ergens voor windows xp te krijgen is?

Kan die wel electro house maken ? ik hoor alleen maar trance ? hebt ie geen knop met electro house ?

ben opzoek naar de usb midi driver van radias maar enige wat ik kan vinden is voor vista weet iemand of er ergens voor windows xp te krijgen is?
volgens mij wel house zoizo electro denk k ook , maar je kan de beat zelf samenstelen

Radias

Radias

Sinds ik een Korg Radias heb aangeschaft,heb ik een aantal "vintage" synthesizers te koop of ga verkopen,ik kom er niet meer aan,ik bespeel ze niet meer,al die "hype" rondom deze synts die meer niet kunnen als wel is totaal onterecht,voor mij zijn ze niet meer als 400 euro waard,op MP zie ik zie voor 2 a 3000 euro en zelfs meer weg gaan,echt zielig wie zoveel geld uit geeft voor zo weinig,De Radias is een zeer goed klinkende synthesizer en kan veel meer als die "ouwe shit" van weleer,maakt niet uit wat genre muziek je maakt,de Radias kan het allemaal!

Sinds ik een Korg Radias heb aangeschaft,heb ik een aantal "vintage" synthesizers te koop of ga verkopen,ik kom er niet meer aan,ik bespeel ze niet meer,al die "hype" rondom deze synts die meer niet kunnen als wel is totaal onterecht,voor mij zijn ze niet meer als 400 euro waard,op MP zie ik zie voor 2 a 3000 euro en zelfs meer weg gaan,echt zielig wie zoveel geld uit geeft voor zo weinig,De Radias is een zeer goed klinkende synthesizer en kan veel meer als die "ouwe shit" van weleer,maakt niet uit wat genre muziek je maakt,de Radias kan het allemaal!

Misschien even je noise generator uitzetten op de Radias? En dan de stepsequencer aanzetten (die zit er toch zeker wel op?), zodat er wat punten en komma's in je briljante binnenkomer geplaatst kunnen worden?

Back