lennaerttol
Ingeburgerd
ik vind het wel een mooi dingetje. wat kost deze?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

. Voor de rest doe ik alles softwarematig. De timbres+drumset tegenover de virus' 16 part multimode is voor mij gelijk spel. En qua sound > ze kunnen allebei dingen die de ander niet kan. Uiteindelijk heb ik de Radias boven de Snow gekozen omdat het geluidskarakter van de Radias meer met mij deed.
+ de aftertouch van dat ding wat ook midi uitstuurt !

Ik zal even kijken of ik een manual kan downen, kan ik een beetje kijken of ik er zo uit kom. Want ik zou denk ik alleen maar de stepsequencer gebruiken. Tenminste, daar zou ik hem voor kopen.
Check... Ik snap het Ramirez. Het gaat me eigenlijk ook wel een beetje om de preset sounds, of ik daar wat mee kan. Dat zit bij beide wel goed denk ik, alleen die polyphonie lijkt me wel een grote pre van die Radias. Is het zo dat je bij de radias per step de toonhoogte kan veranderen en dat je dan ook ziet welke toonhoogte je hebt? Hoe zit dat dan bij de MS2000? Ik heb overigens pas net de manual gedownload dus ik kan dat nog ff bekijken zometeen
Mischien helpt dit je een beetje:
Korg ms2000 sequencer:
YouTube- Analog style sequencing on a MS2000R
Korg Radias sequencer:
YouTube- magnetics fields 1 jean michel jarre
Verschil lijkt me wel duidelijk zo toch ?