(mm
(mm
Origineel geplaatst door WarmeBakker
hier is mijn serienummer : 9mm
kan er daadwerkelijk iets begonnen worden dan als het terecht komt bij een groothandelaar /reparateur ? de verkoper zal toch altijd zeggen dat hij het via via op mp gekocht heeft ?
geef je die gasten gelijk aan die met iets binnenkomen met zo'n serienummer, of vraag je het ze eerst ?
volgens mij is er maar 1 echte oplossing keihard optreden
Ik heb ook een 9mm, maar dan een 9mm brandpunt van de lens van mijn bewakingscamera. Volgens mij werkt dat nog het best. Aan een Cal. 9mm heb je niets. Ten eerste komen de heren altijd als je niet in de studio bent. Ten tweede, bij gebruik van die 9mm zal je de komende 15 jaar niet meer aan spelen toe komen aangezien je, je studio niet op je cel mag hebben. Ten derde, als je een vergunning voor die 9mm hebt, komen er nog een paar jaartjes bij.
Je mag jezelf in nederland nou eenmaal maar heel beperkt verdedigen, ik als karateka moet met mijn blote handen zelfs oppassen met wat ik doe. Als ik een inbreker zou betrappen en ik geef hem een hijs, en hij dient een aanklacht tegen mij in, dan is de kans dat ik langer zit dan hij, zeer groot. Ons land wordt in het buitenland niet voor niets "gangsters paradise" genoemd.
Met een kapitaal aan apparatuur in een studio is het niet verkeerd om ook eens wat centen te investeren in videobewaking. De praktijk leert dat ze daar een flinke hekel aan hebben. Goed hang en sluitwerk is ook belangrijk, maak het ze moeilijk. Veel licht hebben ze ook een hekel aan. Het "voordeel" van een studio is dat de apperatuur meestal groot en zwaar is en aan kabels vast zit wat veel tijd kost om weg te halen. Merk je apparatuur aan de onderkant. Fotografeer het en schrijf de details op.
De politie zal het 1,2,3 niet terug vinden, maar de praktijk leert dat inbrekers veel sporen na laten en als ze een inbreker pakken, blijkt het huis vol met spul te liggen en zijn er vaak ook sporen te vinden van zijn afzetmarkt.
Het zelf keiharde optreden kan je wel vergeten en al helemaal met een 9mm of welke ander caliber maat dan maar ook.