Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Administratiekosten valt wel mee, maar je moet altijd eerst 10 cd's zelf afnemen voordat de cd bij Fonos te koop wordt aangeboden op hun site, anders wordt hij niet verkocht.

Brutale vraag, hoeveel betaal je dan voor je eigen cd?
Ik neen aan een mooie mid price!

Late reactie, maar je moet voor de eerste 10 cd gewoon 9.95 euro per stuk betalen, daarna krijg je 2 euro per verkochte cd.

Het Haags Timmerbedrijf is opgeheven. Bestond zogenaamd uit vier personen, maar alle vier waren dus mijn pseudoniem.

The Phooch = Phochos
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini = Een kaart maker uit de 17e eeuw.

Phochos:engel:

Een huis-eend :D? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Zat die op de bank enzo?

Ook, maar hij had zijn hok in de tuin. Maar hij liep ook binnen en als we boodschappen gingen doen liep hij gezellig mee.

Phochos:yamaha:

de huiseend zong kwik kwek kwak.

Misschien verder als Phochos & het Haags Timmerbedrijf ?

Phochos gaat volledig soft, de hele studio is in de verkoop

Niet helemaal waar, er blijven wel degelijk wat hardwarespullen in de studio staan. Heb ook weer een Microkorg aangeschaft.

Phochos

je moet altijd eerst 10 cd's zelf afnemen voordat de cd bij Fonos te koop wordt aangeboden op hun site, anders wordt hij niet verkocht.

je moet voor de eerste 10 cd gewoon 9.95 euro per stuk betalen, daarna krijg je 2 euro per verkochte cd.
erm... ff kijken... da's dus 100 neuro inleggen... vooruit, 99,50
dan moet je er nog 50 verkopen om de invesTERING er weer uit te hebben en bij de 51e verkochte cd heb je pas 2 euro in de pocket? 8D

jeuzus t-ring... :erm:

erm... ff kijken... da's dus 100 neuro inleggen... vooruit, 99,50
dan moet je er nog 50 verkopen om de invesTERING er weer uit te hebben en bij de 51e verkochte cd heb je pas 2 euro in de pocket? 8D

jeuzus t-ring... :erm:

Ja, maar ik moet zeggen dat de uitvoering van de cd's natuurlijk mooi is, je ook meteen het lidmaatschap van BUMA STEMRA over je muziek hebt en dat er natuurlijk reclame (zij het niet al teveel) wordt gemaakt. Dit jaar komen er drie nieuwe cd's uit bij Fons, twee dubbelcd's en mijn nieuwe cd Cosmos, waar de opnamens van het weekend zijn begonnen.

Phochos:mexico:

Ja, maar ik moet zeggen dat de uitvoering van de cd's natuurlijk mooi is, je ook meteen het lidmaatschap van BUMA STEMRA over je muziek hebt en dat er natuurlijk reclame (zij het niet al teveel) wordt gemaakt
nou ja goed, het blijft ook hobbie ergens he... :)

die 10 cd's die jij afneemt voor 9.95 per stuk kan je ook zelf weer verkopen nutuulk...
hoeveel moet men betalen als men via fonos een cd koopt dan? als jij dat dan ook vraagt voor die cd's die jezelf moet afnemen heb je daar alweer iets voor terug... (maar dat doe je vast nu ook al toch? of geef je ze weg? :D)

nou ja goed, het blijft ook hobbie ergens he... :)

Hoi 6,

Dat klopt, het is gewoon hobbie voor me. Maar af en toe een cd op een professionele manier uitgeven is toch ook wel leuk, hè?

Daarnaast blijf ik de 'gewone' cd uitgeven via mijn Orion Records.

Phochos:z

Niet helemaal waar, er blijven wel degelijk wat hardwarespullen in de studio staan. Heb ook weer een Microkorg aangeschaft.

Phochos

ehm ik moest wat reserveren, een mc303, daarna korting toen ging het niet door, toen weer wel,toen weer niet, toen was er geldgebrek, toen werd het een TG55 die je liever wilde van me, toen weerd dat weer afgezegt en toen had je opeens een MFB filter en een Microkorg :verkoght:
:dubbel: Orion Records Humor

ehm ik moest wat reserveren, een mc303, daarna korting toen ging het niet door, toen weer wel,toen weer niet, toen was er geldgebrek, toen werd het een TG55 die je liever wilde van me, toen weerd dat weer afgezegt en toen had je opeens een MFB filter en een Microkorg :verkoght:
:dubbel: Orion Records Humor

Heeeeeeeeeeeeeeeeee mr. Space,

We blijven wel netjes hè!!!!!!
In die tijd was ik gewoon wat heel erg wispelturig. Ik heb nu gewoon wat spulletjes verkocht en daarvoor een Microkorg gekocht.

Overigens vallen de problemen met de rechterlies dus mee, ik heb 'alleen' maar een ontsteking en verrekking in de lies, maar gelukkig geen breuk!!!!

En ja, Space, het verhaaltje klopt gewoon.:okdan:

heyy Phochos, ja ik blijf netjes,. ik vind je mooie muziek maakt,,,,..

maar ik vind ook dat je aan afspraken moet houden met mensen die je op het synthforum (ik hoor dit ook van anderen) maakt, zeer zeker als je eerst korting vraagt en vraagt te reserveren,,

Verder hoop ik dat alles goed gaat met gezondheid en ddat je weer snel verder kunt producren, dit was een puntje van kritiek aan de WAH studio van Orion Records

Het Haags Timmerbedrijf is opgeheven. Bestond zogenaamd uit vier personen, maar alle vier waren dus mijn pseudoniem.

The Phooch = Phochos
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini = Een kaart maker uit de 17e eeuw.

Phochos:engel:

Haags Timmerbedrijf is toch niet helemaal opgeheven, gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back