Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brutale vraag, hoeveel betaal je dan voor je eigen cd?
Ik neen aan een mooie mid price!

? Wat moet ik me daarbij voorstellen?Een huis-eend? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Zat die op de bank enzo?

Phochos gaat volledig soft, de hele studio is in de verkoop
Niet helemaal waar, er blijven wel degelijk wat hardwarespullen in de studio staan. Heb ook weer een Microkorg aangeschaft.
Phochos
er komen er zelfs bij!je moet altijd eerst 10 cd's zelf afnemen voordat de cd bij Fonos te koop wordt aangeboden op hun site, anders wordt hij niet verkocht.
erm... ff kijken... da's dus 100 neuro inleggen... vooruit, 99,50je moet voor de eerste 10 cd gewoon 9.95 euro per stuk betalen, daarna krijg je 2 euro per verkochte cd.

erm... ff kijken... da's dus 100 neuro inleggen... vooruit, 99,50
dan moet je er nog 50 verkopen om de invesTERING er weer uit te hebben en bij de 51e verkochte cd heb je pas 2 euro in de pocket?![]()
jeuzus t-ring...![]()

nou ja goed, het blijft ook hobbie ergens he...Ja, maar ik moet zeggen dat de uitvoering van de cd's natuurlijk mooi is, je ook meteen het lidmaatschap van BUMA STEMRA over je muziek hebt en dat er natuurlijk reclame (zij het niet al teveel) wordt gemaakt

)nou ja goed, het blijft ook hobbie ergens he...![]()

Niet helemaal waar, er blijven wel degelijk wat hardwarespullen in de studio staan. Heb ook weer een Microkorg aangeschaft.
Phochos

Orion Records Humorehm ik moest wat reserveren, een mc303, daarna korting toen ging het niet door, toen weer wel,toen weer niet, toen was er geldgebrek, toen werd het een TG55 die je liever wilde van me, toen weerd dat weer afgezegt en toen had je opeens een MFB filter en een Microkorg
Orion Records Humor
zeer zeker als je eerst korting vraagt

Het Haags Timmerbedrijf is opgeheven. Bestond zogenaamd uit vier personen, maar alle vier waren dus mijn pseudoniem.
The Phooch = Phochos
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini = Een kaart maker uit de 17e eeuw.
Phochos![]()