Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De eerste sporen van het eerste nummer van de nieuwe Phochos, gemaakt met alleen hardware apparatuur, zijn gisteren uitgevoerd. Ga vanavond afluisteren hoe het klinkt. Als het goed klinkt, komen er nog de paar sporen bij die nog bij de compositie horen. Mocht het geheel goed klinken en ik vind de eindmix goed, dan zal ik het binnen nu en een paar weken laten horen. Zolang duurt het bij mij als ik alles zelf helemaal opneem, zeker geen gelikte stukken ala Magix. Daar blijf ik ook nog wel mee bezig, maar wil het door dit jaar heen toch gaan afbouwen en alleen nog maar stukken zelf weer gaan componeren.

Phochos

kijk, dat is goed nieuws, dat afbouwen....:okdan:

:koffie:

....binnen nu en een paar weken laten horen. Zolang duurt het bij mij als ik alles zelf helemaal opneem....
ik denk dat het meerendeel van het forum meerdere weken doet over het bakken van een enkel nummertje (k-nummers uitgezonderd nateluurlijk)

ik denk dat het meerendeel van het forum meerdere weken doet over het bakken van een enkel nummertje (k-nummers uitgezonderd nateluurlijk)

Begrijp het natuurlijk, maar gaf even aan dat met Magix werken je tien nummers per avond kunt fabriceren, allemaal even gelikt.

Phochos8o)

volgens mij staat er hirboven een typfout, moet het niet zijn "tien nummers per avond kunt fabriceren, allemaal even geklikt" 8o)

volgens mij staat er hirboven een typfout, moet het niet zijn "tien nummers per avond kunt fabriceren, allemaal even geklikt" 8o)

Nee, gelikt is het juiste worden en ze zijn natuurlijk geklikt aan elkaar.:walker:

Ik ga in plaats van de Tascam DP004, de Dell laptopcomputer gebruiken voor mijn composities. Kan ik toch veel uitgebreider werken met veel meer sporen, op de Tascam kan ik wel meerdere sporen gebruiken maar dan moet ik gaan ping pongen en dat is minder handig.

Dus in feite mag de Tascam ook terug in de verkoop, naast de Suntec Audio M105FX en de Yamaha EMT1. En nee, heren operators, dit is geen omweg om mijn apparatuur aan de man te brengen, is alleen een mededeling dat ik dus anders ga werken. Over twee dagen zal ik de verkoopthread weer aanpassen.

Phochos

En nee, heren operators, dit is geen omweg om mijn apparatuur aan de man te brengen, is alleen een mededeling dat ik dus anders ga werken.
Phochos

:smeris:

Definitief in/uit/in/uit/in/uit/in/uit de verkoop? :D

Daar zijn nog steeds de twijfels over, wel of niet digitale recorder of wel of niet laptopcomputer.:?

Met een beetje goede geluidskaart is zo een computer toch veel handiger om mee op te nemen, ook qua editten enzo en bewerken? Digitale recorders zijn voor shag rokende gitaristen.

Alle hardware staat nu te koop, ik ga me nu volledig storten op software en computer.

=(:stupid;{=(

laat me raden, je komt nu weer terug op je beslissing en wilt toch weer hardware?
of je hebt je volledig gestort op je computer en dus doet hij het nu niet meer :D

laat me raden, je komt nu weer terug op je beslissing en wilt toch weer hardware?
of je hebt je volledig gestort op je computer en dus doet hij het nu niet meer :D

Nee, ga volledig op software over, ga denkelijk wel de Yamaha HE8 en Yamaha PSR36 behouden, de rest mag weg. Ga die twee niet gebruiken voor opnamens, maar om composities uit te werken. En wellicht dat ik de PSR36 als masterklavier gebruik om aan de software programma's te koppelen, zodat opnemen op de computer ook gemakkelijker gaat.

Phochos:verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back