Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik blijf erbij :smeris:

:D

Wat zou Jan Mulder er van vinden?

...nee ome P, doenelijk! :dubbel:

Mijn apparatuur staat nu toch te koop qua hardware, als iemand nu alles ineens van me koopt heb ik alleen nog maar software.:D

"Quantumphochanica heeft als basis de onzekerheidsrelatie van Phochos:

0238dd62774be31293f056085ca83228.png

De relatie drukt uit dat voor de zgn. incommensurabele paren van de grootheden hardware en software in de W.A.H. studio geldt dat het relatieve aantal hard- en software niet tegelijkertijd exact kunnen vastliggen. In golffuncties die oplossingen zijn van Phochos golfvergelijking hebben de daaruit af te leiden stuks hardware en software geen scherp gedefinieerde waarden, maar zijn zij stochastische variabelen met kansverdelingen die impliciet in de golfvergelijking besloten liggen.
De kansverdelingen van die twee grootheden hangen met elkaar (en dus met Phochos) samen: als de standaardafwijking van de ene kleiner wordt, wordt die van de andere automatisch groter."

Laatst gewijzigd:
ik las ergens anders een draadje dat je toch weer hardware behoudt

Een paar apparaten, de Yamaha HE8, de Yamaha PSR36 en de Kawai MS710. De eerste twee behoud ik voor het componeren, de derde behoud ik als MIDI keyboard om aan de computer te koppelen om mijn softwareprogrammas te kunnen aansturen.

Phochos

P.S. De rest mag dus gewoon nog weg.:D

dit is toch geen verkoop thread hey P :P... maar iets zegt mij dat de laatste post wederom een note to self is ipv een soort publiekelijke verantwoording die je denkt te moeten afleggen :D maar tegen jezelf liegen is eigenlijk net zo erg, zo niet erger, als tegen anderen (want de meesten hier maakt het toch geen reet uit wat je wel niet weer niet wel gaat doen niet... wel), het blijft toch meer een soort van functioneel vermaak...

enfin, het moet allemaal maar kunnen :yamaha:

dit is toch geen verkoop thread hey P :P... maar iets zegt mij dat de laatste post wederom een note to self is ipv een soort publiekelijke verantwoording die je denkt te moeten afleggen :D maar tegen jezelf liegen is eigenlijk net zo erg, zo niet erger, als tegen anderen (want de meesten hier maakt het toch geen reet uit wat je wel niet weer niet wel gaat doen niet... wel), het blijft toch meer een soort van functioneel vermaak...

enfin, het moet allemaal maar kunnen :yamaha:

Wel een erg late reactie op dit bericht, 6. Inmiddels was er al het een en ander veranderd.

Phochos:D

Ik kan melden dat mijn studio verkleind is en dat ik het volgende in de studio behoud waarmee ik hardware muziek ga maken:

-Yamaha HE8 MultiKeyboard/Orgel
-Yamaha PSS380 Keyboard/Synthesizer
-Yamaha PSR36 Keyboard/Synthesizer
-Yamaha PSS480 Synthesizer-Module (zelf klavier eraf gesloopt)
-Boss BR8 8 sporen digitale recorder
-Skytronic DJ2211 3 kanaals stereo mixer

De opnamens worden verwerkt in het Magix en FL7 sequencerprogramma om vervolgens in de Nonkel Phooch List te verschijnen.

Phochos

Nou, succes er mee he.. :D

Dank je.

Ben gisterenavond al bezig geweest met hetgeen. Ben eigenlijk best blij met deze kleine setup als je hoort wat ik er allemaal mee kan doen.

Ik zal binnenkort ook weer een 'LIVE'-optreden doen via mijn digitale videocamera, maar zal dan de opnamens via de BR8 opnemen en er later onder plaatsen, zodat je mijn gesnuif van mijn neus niet meer kunt horen.:dubbel::dubbel:

Phochos:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back