Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cool Phochos,
En staan de minibrute al op je verlanglijst?

Oh ja, je bent meer een "preset man" toch?
Even nog een kleine uitleg over het laatste stukje van Nonkel Phooch list.
Het deel "The Newest Tracks from the Orion Records Archive" heb ik erbij gezet omdat het wat makkelijker voor me is om de nieuwe stukken zo te plaatsen. Deze laat ik dan een paar dagen hierin staan om ze daarna over te zetten naar de onderdelen waar ze toe behoren en ze blijven dan nog een week met NEW erachter staan. Daarna wordt het woord NEW weggehaald en eventueel met Recommended of Top Track erbij geplaatst voor de nummers die er echt toe doen.
Phochos

Kleine tip voor je lijst, je kan ook tekst op je pagina neergooien, die moet je dan tussen
<p> bllablalbabablablal </p>
zetten. (<p> betekent dus paragraaf, en </p> einde van de paragraaf.
Als je tekst en uitleg wil plaatsen kan je dat doen voor iedere <ul> of na iedere </ul>
Als je je hier braaf aan houd zal je pagina niet omhoogvukken. Eventuele vormgeving van <p> kan ik later wel aan je deurgeven via mail ofzo.
Ik geef je deze tip omdat updates en tekst en uitleg het best zoveel mogelijk via je eigen pagina kunnen plaatsvinden.
Het komt echt zeer weinig voor dat iemand updates plaatst over een site op een andere site, ik denk bijna zelfs dat jij de enige bent.![]()
Ik zou proberen te voorkomen dat deze gesloten wordt, gewoon updates op je site plaatsen en hier regulier gedrag vertonen, dat 'schijnt' het best te werken..![]()

); waarom staat "THE NEWEST STUFF WITH HARDWARE INSTRUMENTS (Present)" ergens 'weggemoffeld' halverwege de pagina; je meest recente werk lijkt me toch het meest 'aandachtvragend' en dus hoort het bovenaan de pagina?Om toch maar even 'terug' te komen op je webshite (ik weet dat je dat topic hier op het forum zo veel mogelijk probeert te vermijden); waarom staat "THE NEWEST STUFF WITH HARDWARE INSTRUMENTS (Present)" ergens 'weggemoffeld' halverwege de pagina; je meest recente werk lijkt me toch het meest 'aandachtvragend' en dus hoort het bovenaan de pagina?
wellicht is de toevoeging demo in dat geval geen overbodige luxe ... bespaart je 'fans' een onnodig bezoekje aan de kno-arts...die Ediacarium was een probeersel van me...