Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je gaat toch niet trendy stijlen maken nu opeens he ;) :D

Origineel geplaatst door Bass
Je gaat toch niet trendy stijlen maken nu opeens he ;) :D

Nee hoor, zoals gezegd zijn die laatste nummers gecomponeerd in 1998 en 1999 met de yamaha PSR DJX1, die heb ik dus allang niet meer. Daar heb ik destijds ook Triton op gemaakt (een van de twee cd's die nu uitkomt op de Fonos cd Views From The Other Side Of The Sky).

Phochos:D

De cd Rot Und Blau is weer opgesplitst in de oorspronkelijke drie cd-singles "Rot Und Blau" van Haags Timmerbedrijf, "Wo Ist Der Bahnhof?" van Haags Timmerbedrijf en "Anatidae" van Mindsearch's Revenge.

Om iedereen voor te blijven met vragen waarom? Ik vond persoonlijk de nummers allemaal op de 'normale' cd Rot Und Blau niet echt bij elkaar horen, zodoende zijn ze nu weer uitgebracht als cd-singles.

Origineel geplaatst door phochos
De cd Rot Und Blau is weer opgesplitst in de oorspronkelijke drie cd-singles "Rot Und Blau" van Haags Timmerbedrijf, "Wo Ist Der Bahnhof?" van Haags Timmerbedrijf en "Anatidae" van Mindsearch's Revenge.

Om iedereen voor te blijven met vragen waarom? Ik vond persoonlijk de nummers allemaal op de 'normale' cd Rot Und Blau niet echt bij elkaar horen, zodoende zijn ze nu weer uitgebracht als cd-singles.

En is weer teruggedraaid. Ik vind het teveel moeite om de normale cd in drieën te splitsen. Dus blijft de cd Rot Und Blau gewoon leverbaar met erop Anatidae, Rot Und Blau en Wo Ist Der Bahnhof?

P.S. Van Phochos is de cd Rot Und Gelb uitgekomen, gelijktijdig gemaakt naast de cd's Rot Und Blau en Gelb Und Grun. De cd Blau Und Grün wordt het volgende project van het Haags Timmerbedrijf.:dj:

Origineel geplaatst door Catalunya
Phochos houdt zijn eigen thread in leven!! :mega:

Ach, zo blijf je een beetje bezig (LOL). Ben gewoon vrij druk bezig de laatste twee maanden met muziek maken en ga gewoon door. Na een lange periode van geen zin of gezondheidsproblemen/problemen thuis is het wel weer leuk om lekker in de muziek bezig te zijn.
Van de week komt mijn drumcomputer nog binnen, dan ga ik weer aan de slag met alleen maar de hardware synths e.d., met het opnemen van Oskylaytor.

Phochos:mega:

Na de dubbel cd "Views From The Other Side Of The Sky" komt er nog een dubbelcd uit bij Fonos, getiteld "Movements With Red and Yellow (een samenvoeging van de cdr's Movements en Rot Und Gelb). Deze twee cdr's zijn zodanig van kwaliteit dat ik ze daarom bij Fonos wil uitgeven.

Origineel geplaatst door René
Wat is een Oskylaytor ?

Oskylaytor is eigenlijk oscillator, dus een woordspeling. Het wordt een cd met vintage spullen en digitale dingen (hoop een Yamaha CS5 over te nemen).

Phochos
Jos Lieffering:D

Origineel geplaatst door Slipperman
ja met 61% van de posts in dit topic van zijn hand kan je dat wel concluderen ja... (as we speak...)
...t'iz iets minder geworden sinds de laatste telling dus. hoewel, nog altijd gemiddeld 12 posts per page.
maar goed, je mot wat als je bepaalde files op een cd niet kunt uitPAKken :D

op naar de volgende telling!

Ik zal in het vervolg alleen reageren bij echte berichten, zoals deze:D

Origineel geplaatst door phochos
Oskylaytor is eigenlijk oscillator, dus een woordspeling. Het wordt een cd met vintage spullen en digitale dingen (hoop een Yamaha CS5 over te nemen).

Phochos
Jos Lieffering:D

De Yamaha CS5 gaat niet door, komt wellicht nog wel een Casio RAPMAN bij voor de vocodereffecten.:D

De cd "Views From The Other Side Of The Sky" staat op www.fonos.nl

Zal binnenkort de eerste exemplaren zelf in huis hebben. Op deze dubbelcd staan de titels Triton en Silence.

Phochos:dj:

Origineel geplaatst door sander
:gaap:

Wat is de bedoeling hier precies van?????????

Phochos:(

Origineel geplaatst door kareltje
Ik denk dat ie het slaap verwekkend vindt

Dat snap ik wel. Maar is het de bedoeling dat ik voortaan ermee stop, dan moet hij dat zeggen.

Phochos:stupid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back