Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catalunya
Dit vond ik op het net! Grote artiesten krijgen niet veel meer dus.

Tegenover die 4,5 dollarcent voor een digitale download, staat overigens een bedrag van 31 dollarcent per nummer als een authentieke cd aangeschaft wordt.

Nou dan kan je beter een kleine artiest zijn :P

Origineel geplaatst door smackos
Nou dan kan je beter een kleine artiest zijn :P

Zo is dat, smackos.

He, ik heb je cd geluisterd, heel erg goed vind ik hem. Lekkere sequences in de muziek verwerkt. Vind hem beter dan je vorige projecten, maar die waren ook al goed hoor.

Phochos:D

Ik heb al je 9 tracks zitten beluisteren. Wel goed zeg, zeer divers, zeer muzikaal en creatief. Misschien kun je wat tracks in onze VJB op het EMPORTAL plaatsen?

misschien heeft meneer rene gelijk en mioet je een eigen blog starten op myspace
vanuiitdaar kan je gratis downloads aanbieden en erg veel netwerken .
verder vind ik het niet een probleem, ik lees het wel en heb net al je mp3's gedownload .
maar een myspace site moet je zeker maken, je kan er ook meerdere maken

Origineel geplaatst door 6 trak
als phochos dat doet moet je wel een muzikanten myspace aanmaken want de standaard signup maakt een persoonlijke aan... heeft dus nog ff een klein voetje in de aarde...

Waarom? Wat is er mis met die music myspace dan?

ik heb het over het sign-uppen (of up-signen, zo je wil), dat is niet automatich een muzikanten myspace schijnt...

das waar. ik heb er nu ook 2.. sucks..

En de kleuren cd's zijn alleen nog maar verkrijgbaar als de 3 cd box Farben via Orion Records voor 10 euro incl. verzending.:D

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Maar, je moet toch bij de tweede (muziek) myspace pagina een ander e-mailadres opgeven? Volgens mij kun je dan de eerste opzeggen.

misschien is dat het beste ja.. thnx

Er gaan toch nog twee cd's verschijnen op Fonos. Als eerste gaat uitkomen de cd "Movements - Music For Animation", muziek speciaal bedoeld voor mensen die animatiefilms maken en er muziek voor willen gebruiken.
De tweede cd gaat dan worden "Movements With Red, Yellow, BLue And Green", een cd met 10 nummers erop waarvan eentje bijna 26 minuten duurt.

Origineel geplaatst door phochos

De tweede cd gaat dan worden "Movements With Red, Yellow, BLue And Green", een cd met 10 nummers erop waarvan eentje bijna 26 minuten duurt.

dat lange nummer is het langste wat je ooit heb gemaaklt? ik ben er wel nieuwsgierig naar

Origineel geplaatst door mr space
dat lange nummer is het langste wat je ooit heb gemaaklt? ik ben er wel nieuwsgierig naar

Tot nu toe is het inderdaad het langste nummer, maar de bedoeling is dat ik in de nabije toekomst nog een nummer van tegen de 50 minuten maak en wellicht nog eentje die een gehele cd vult, dus zo'n 80 minuten.

Phochos

P.S. De twee enkele cd's bij Fonos wordt toch nog een dubbelaar. Uiteindelijk zal Oskylaytor ook nog verschijnen bij Fonos.:D

58.18% nu :bekdicht:

Oh, het wordt dus al minder!!!:D

Maar deze thread was toch voor mij om te reageren als er iets gebeurd. En ja, ik ben nu eenmaal nogal veranderlijk, net als het weer in Nederland:eureka:

Origineel geplaatst door phochos
Maar deze thread was toch voor mij om te reageren als er iets gebeurt.

Vandaag heeft Phochos muisjes ipv hagelslag op brood.
Vandaag gaat Phochos met de bus ipv brommobiel.
Vandaag heeft Phochos de wc twee keer doorgetrokken.

zoiets? :D

Origineel geplaatst door Arv

Heel eluk:duivels:

Origineel geplaatst door Arv

U begrijpt me wel8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back