Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catalunya
Heb je die eenden zelf geschoten? euhh ik bedoel natuurlijk de foto's

Zijn wel twee mannetjes die Hip and Hop

Bij dat plaatje kun je beter een titel als "De twee tokussen" zetten.:D

Origineel geplaatst door phochos
Phochos is bezig met een nieuw werkje, Ambient Phasing. Het wordt muziek zonder al te drukke drums erbij, veel kosmische sounds en sequences.

Phochos

En een phaser? :D

Met de Pro 12?

Origineel geplaatst door smackos
En een phaser? :D

Met de Pro 12?

Nee, met de effecten uit het Magix 2007XXL softwareprogramma.

Phochos:D

Ook de cd Oskylaytor van Phochos is al opgenomen in de lijst van Fonos (CDNT-034) maar moet nog gedigitaliseerd worden. Staat op de website dat hij 19.95 euro gaat kosten, maar dat moet volgens mij gewoon 9.95 euro zijn omdat het een enkele cd is.

En Ambient Phasing is ook af, dus leverbaar via Orion Records. En ja...............ik ben nogal snel, maar barst momenteel van de muzikale energie.:D

Phochos:dj:

Hip And Hop en Ambient Phasing zijn gemaakt met alleen maar het Magix Studio XXL pakket, geen hardware synths erbij.

Hip And Hop en Ambient Phasing zijn gemaakt met alleen maar het Magix Studio XXL pakket, geen hardware synths erbij.

Waarom niet als ik vragen mag? Je wordt toch geen Hans Kazan he? :confused:

Origineel geplaatst door René
Waarom niet als ik vragen mag? Je wordt toch geen Hans Kazan he? :confused:

Ik vond het wat makkelijker om dit keer alleen met samples te werken. En omdat ik nog bezig ben met opbouw van de studio (komen nog twee apparaten binnen), heb ik ze nog niet goed aangesloten. Vanaf de nieuwe Mindsearch's Revenge ga ik weer werken met alleen maar hardware.

Phochos

Origineel geplaatst door Catalunya
Spargo hapte er nog bij !!

Hip Hap Hop
en deze hadden we ook nog:

2f8c8c90.jpg

En Ambient Phasing is ook af, dus leverbaar via Orion Records. En ja...............ik ben nogal snel, maar barst momenteel van de muzikale energie.:D

Heb je een MP3?

Ambient Phasing is nog niet helemaal af, over vier nummers was ik persoonlijk niet zo te spreken, dus ga ik deze nummers arrangeren tot ik ze wel goed genoeg vind.

Origineel geplaatst door smackos
Heb je een MP3?

Hoi smackos,

Hierbij een mp3, het nummer is Ambient Phasing Part 8 van de gelijknamige cdr (komen nog 4 nummers op de cd erbij, die ik dus ga arrangeren).

www.phochos.org/muziek/AmbientPhasing08.mp3

Origineel geplaatst door von haulshoven
zorg eens voor wat stabiliteit in je studio phochos, je kunt hele goede muziek maken.

Alleen de Roland E86 komt er nog bij, daarnaast behoud ik het volgende:

Creamware PRO12, Evolution MK225C, Skytec TEC250, Tascam DP01FX/CD, Yamaha EMT10, Yamaha MK100, Yamaha PSS790.

Jaja deze uitspraak kennen we al:D.
het gaat toch allemaal niet werken, maar
zijn muziek is wel echt goed. Ondanks
dat ikzelf meer van symfonische rock houd.

snorie:D

Origineel geplaatst door snorie
Jaja deze uitspraak kennen we al:D.
het gaat toch allemaal niet werken, maar
zijn muziek is wel echt goed. Ondanks
dat ikzelf meer van symfonische rock houd.

snorie:D

Nee, ik moet nu echt iets van vastigheid in mijn studio hebben, dingen waar ik leuk mee aan de slag kan en die heb ik nu (en de Roland E86 completeert dat nog erbij). Ben eigenlijk niet zo'n persoon die echt synthesizers moet hebben, ben al blij met keyboards waar goede geluiden en/of opnamemogelijkheden cq. programmeerbare drums in zitten. Zo heb ik nu weer de Yamaha MK100 terug (had ik al in 1986 gehad), waar hele leuke mogelijkheden op zitten zoals progr. drums ala TR606 (geluid klinkt zo), en een multimenu waarbij je de geluiden ook kunt veranderen dmw 2 x 8 golfvormen en de mogelijkheid van het layeren van geluiden, dus heb je zo talloze combinaties. En natuurlijk is een echte synth wel leuk, daarom heb ik dus ook de PRO12 erbij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back