Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dat klinkt als nog een persoon erbij :) da's 5.:doei:

Nee, het blijven er 4, The Phooch is Phochos.

Phochos

Ja het klinkt allemaal heel professioneel, je heft het oude op
Je opent een nieuwe B.V. en je gaat onder een andere naam verders.
Vorm van belasting ontduiking???
Ja het leven van een muzikant gaat niet altijd over rozen..

Ja het klinkt allemaal heel professioneel, je heft het oude op
Je opent een nieuwe B.V. en je gaat onder een andere naam verders.
Vorm van belasting ontduiking???
Ja het leven van een muzikant gaat niet altijd over rozen..

Ik hef niets op, ik blijf gewoon onder de naam Phochos, Mindsearch's Revenge en Haags Timmerbedrijf werken (dat laatste als Phochos mit Haags Timmerbedrijf dus).

Phochos:z

De volgende cd zullen weer worden uitgegeven via Fonos (met beide ben ik overigens bezig qua opnamens):

-Cosmos van Phochos
-Anatidae van Mindsearch's Revenge

Daarnaast zijn er twee dubbelaars op Orion Records verschenen, t.w. Ambient Infinity (bestaat uit de cd's Movements of Infinity en Ambient Phasing) en N.N. - nog geen hoofdtitel bekend (bestaat uit de cd's Equivalence en Microscopy). Daarnaast ben ik ook bezig met een nieuwe Phochos mit Haags Timmerbedrijf, t.w. Braun.

Phochos:Z

Heeeeeeeeeeeeeeeeee mr. Space,

We blijven wel netjes hè!!!!!!
In die tijd was ik gewoon wat heel erg wispelturig.
maar als ik dan zo'n thread lees: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=90490

dan denk ik "waarom wacht phooch niet ff om te kijken of de situatie nog veranderd zodat ie wel weer gebogen over zijn gear kan zitten i.p.v. direct alles in de verkoop te slingeren en daarmede mensen weer teleurstelt die een optie hadden op de gear"

scheelt al aardig in de wispelturigheidsfactor toch? :eureka:

maar als ik zo'n thread lees: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=90490

dan denk ik "waarom wacht phooch niet ff om te kijken of de situatie nog veranderd zodat ie wel weer gebogen over zijn gear kan zitten i.p.v. direct alles in de verkoop te slingeren en daarmede mensen weer teleurstelt die een optie hadden op de gear" :eureka:

6,

Ik kreeg vandaag een melding van een synthforumlid die de HT700 van me wilde overnemen, maar uiteindelijk via zijn vader al deze HT700 had gekregen, dus daarom staat deze nu weer bij mijn lijstje.

Phochos

ik doel eigenlijk op het feit dat je a la minuut de boel te koop zet als er zich een 'event' voordoet...
je had in geval van die thread dus ook even 3 dagen kunnen wachten voordat je een besluit nam :)

6,

Zal nog wel steeds mijn wispelturigheid zijn.

Phochos

:D

3 weken geleden:
Het Haags Timmerbedrijf is opgeheven.

gisteren:
Haags Timmerbedrijf is toch niet helemaal opgeheven, gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf.:D

:dubbel:

Phochos
als the phooch ook gewoon phochos is dan is het toch gewoon het haags timmerbedrijf en niet Phochos EN het haags timmerbedrijf...!?! :confused: ...nou ja, tenzij de phooch scizofreen is nutuulk :D

Het Haags Timmerbedrijf
The Phooch = Phochos
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini= Een kaart maker uit de 17e eeuw.

Phochos:engel:
dus haags timmerbedrijf = the phooch + huiseend + excollega + kaartmaker (waarbij phochos = phooch = huiseend = excollega = kaartmaker)
dus haags timmerbedrijf = phochos + phochos + phochos + phochos = 4 phochos

Haags Timmerbedrijf ....... gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf
dus phochos mit haags timmerbedrijf = phochos + 4 phochos
dus phochos mit haags timmerbedrijf = 5 phochos
Phochos
wie is er uitgestapt? (phochos of phochos of phochos of phochos of phochos?)
kortom phochos = 4 phochos óf phochos = 5 phochos

6,
Zal nog wel steeds mijn wispelturigheid zijn.
Phochos

.. 6! tja ;)

Laatst gewijzigd:
dus haags timmerbedrijf = the phooch + huiseend + excollega + kaartmaker (waarbij phochos = phooch = huiseend = excollega = kaartmaker)
dus haags timmerbedrijf = phochos + phochos + phochos + phochos = 4 phochos

dus phochos mit haags timmerbedrijf = phochos + 4 phochos
dus phochos mit haags timmerbedrijf = 5 phochos

wie is er uitgestapt? (phochos of phochos of phochos of phochos of phochos?)
kortom phochos = 4 phochos óf phochos = 5 phochos

.. 6! tja ;)

Roel,

Dat klopt allemaal, maar Klaus Schulze doet zoiets ook met Wahnfried. Hij heeft bijv. een persoon die Tim Bales heet (Timbales) en zo nog een paar. En Asmus Tietchens (heeft platen uitgebracht op Sky Records) zette altijd namen op de albums die gemaakt waren van de letters van zijn naam. Zo heette er bijv. een toetsenist in zijn band Achim Stutesen.

Phochos

P.S. Wellicht is het flauw om op deze manier te werken, maar ik vind het gewoon leuk!!!!8~

En de naam Achim Stutesen moet zijn Achim Stutessen.:z

De hoofdtitel van de dubbelaar Equivalence en Microscopy wordt "The Equivalence Relations".

Phochos:gaap:

En wegens herhaaldelijke mailtjes heb ik besloten om te blijven bij Haags Timmerbedrijf zonder de toevoeging van Phochos erbij.:smeris:

En wegens herhaaldelijke mailtjes heb ik besloten om te blijven bij Haags Timmerbedrijf zonder de toevoeging van Phochos erbij.:smeris:

oh jee, dus er blijven maar 3 man over in haags timmerbedrijf?

Het Haags Timmerbedrijf is:
The Phooch = Phochos (stopt ermee)
blijft over:
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini= Een kaart maker uit de 17e eeuw.

zonde denk ik, nu zal het nooit meer hetzelfde gaan klinken als voorheen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back