SpaceAgent202
Sinds 2001
Haags Timmerbedrijf is toch niet helemaal opgeheven, gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf.![]()
dat klinkt als nog een persoon erbij
da's 5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haags Timmerbedrijf is toch niet helemaal opgeheven, gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf.![]()
da's 5.
een korting die pcies de verkoopsprijs is kun je idd geen korting meer noemenZover ik weet vraag ik vrijwel nooit om een korting!!

dat klinkt als nog een persoon erbijda's 5.
![]()

Ja het klinkt allemaal heel professioneel, je heft het oude op
Je opent een nieuwe B.V. en je gaat onder een andere naam verders.
Vorm van belasting ontduiking???
Ja het leven van een muzikant gaat niet altijd over rozen..

heggefonds dinges?Ja het klinkt allemaal heel professioneel, je heft het oude op
Je opent een nieuwe B.V. en je gaat onder een andere naam verders.
Vorm van belasting ontduiking???

maar als ik dan zo'n thread lees: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=90490Heeeeeeeeeeeeeeeeee mr. Space,
We blijven wel netjes hè!!!!!!
In die tijd was ik gewoon wat heel erg wispelturig.

maar als ik zo'n thread lees: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=90490
dan denk ik "waarom wacht phooch niet ff om te kijken of de situatie nog veranderd zodat ie wel weer gebogen over zijn gear kan zitten i.p.v. direct alles in de verkoop te slingeren en daarmede mensen weer teleurstelt die een optie hadden op de gear"![]()
ik doel eigenlijk op het feit dat je a la minuut de boel te koop zet als er zich een 'event' voordoet...
je had in geval van die thread dus ook even 3 dagen kunnen wachten voordat je een besluit nam![]()

Het Haags Timmerbedrijf is opgeheven.

als the phooch ook gewoon phochos is dan is het toch gewoon het haags timmerbedrijf en niet Phochos EN het haags timmerbedrijf...!?! :confused: ...nou ja, tenzij de phooch scizofreen is nutuulkNee, het blijven er 4, The Phooch is Phochos.
Phochos

dus haags timmerbedrijf = the phooch + huiseend + excollega + kaartmaker (waarbij phochos = phooch = huiseend = excollega = kaartmaker)Het Haags Timmerbedrijf
The Phooch = Phochos
S.N. Abbel = Snabbel, een huiseend die we in de jaren 1970 hadden.
T' Pow = Naar Richard Pauwels, een ex-collega met wie ik in de jaren 1990 muziek maakte.
Venanzio Monaldini= Een kaart maker uit de 17e eeuw.
Phochos![]()
dus phochos mit haags timmerbedrijf = phochos + 4 phochosHaags Timmerbedrijf ....... gaan alleen nu door als Phochos mit Haags Timmerbedrijf
wie is er uitgestapt? (phochos of phochos of phochos of phochos of phochos?)Nee, het blijven er 4, The Phooch is Phochos.
Phochos
6,
Zal nog wel steeds mijn wispelturigheid zijn.
Phochos

de excollega eend die kaarten maakte...wie is er uitgestapt? (phochos of phochos of phochos of phochos of phochos?)
dus haags timmerbedrijf = the phooch + huiseend + excollega + kaartmaker (waarbij phochos = phooch = huiseend = excollega = kaartmaker)
dus haags timmerbedrijf = phochos + phochos + phochos + phochos = 4 phochos
dus phochos mit haags timmerbedrijf = phochos + 4 phochos
dus phochos mit haags timmerbedrijf = 5 phochos
wie is er uitgestapt? (phochos of phochos of phochos of phochos of phochos?)
kortom phochos = 4 phochos óf phochos = 5 phochos
.. 6! tja![]()

En wegens herhaaldelijke mailtjes heb ik besloten om te blijven bij Haags Timmerbedrijf zonder de toevoeging van Phochos erbij.![]()