Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Duss wat willen jullie nu, bovenaan of zo laten staan?
als het een keer in het midden is geweest en daarna veranderd naar bovenaan dan wil ik het nog een keer helemaal onderaan als het kan... :okdan:

plaatjes, zoals deze:

480_352_csupload_13373317.jpg

...van 488 uitrekken naar 800 is geen goed idee trouwens...

Wordt aan gewerkt.. :W

Heb voorlopig de fotos weer groot gezet, gaat nog niet echt goed met links en rechts neer te zetten.

Phochos

Ik heb inmiddels een paar nieuwe hardware stukken gemaakt in de studio, deze staan bij de lijst New Tracks onderaan de Ome Phooch List. Zitten een paar kutnummers ook bij, maar zoals eerder gezegd kan ik geen echte kutnummers maken.

Phochos

P.S. Over twee weken ga ik fanatiek de studio in, dan heb ik twee weken vakantie en ga ik hard werken aan Evolution - The History of Planet Earth (dan heb ik ook de yamaha PSR1DJX keyboard binnen).:D

Het definitieve opzetje voor de opnamens van Evolution - The Creation of Planet Earth:

-Yamaha HE8, Yamaha PSR1D, Yamaha PSS380, Yamaha EMT10, Kawai MS710, Korg MonoTribe, Skytronic DJ2211, Boss BR8. De lijst op Ome Phooch list wordt nog aangepast.

Phochos:D

Komende week ook weer een 'LIVE' - optreden doen vanuit mijn studio voor op You Tube te zetten, tijdens de opnamens van mijn nieuwe project.

Phochos:D

...definitieve opzetje voor de opnamens....-Yamaha HE8, Yamaha PSR1D, Yamaha PSS380, Yamaha EMT10, Kawai MS710, Korg MonoTribe, Skytronic DJ2211, Boss BR8....
Heel appart dat je een monotribe gaat gebruiken, terwijl je die niet hebt (wel binnenkort een monotron delay, maar das geen tribe)

W.A.H.-STUDIO:
Behringer Xenyx1002, Boss BR8, Casio SA1 (binnenkort), Informatique Computer + Software, Korg MonoTron Delay (binnenkort), Skytronic DJ2211, Yamaha EMT10 - HE8 - PSR1D (a.s. woensdag) - PSR36 - PSS380.
idem dito voor de Skytronic versus de Xenyx...

Heel appart dat je een monotribe gaat gebruiken, terwijl je die niet hebt (wel binnenkort een monotron delay, maar das geen tribe)

idem dito voor de Skytronic versus de Xenyx...

De Behringer Xenyx wil ik toch wel zelf behouden omdat ik anders teveel doorkoppelingen moet maken op de kleinere mixer. En de MonoTribe is net even te duur voor me en de MonoTron Delay wilde ik toch ook weer terughebben. Met de DJX van Smackos kan ik ook voorlopig vooruit met sequences maken.

Phochos

Had je nou ook die rare D5 toch? Staat die ook op de foto?

De rare D5 heb ik ook nog, alleen een probleempje, ik krijg hem niet gestemd, de tonen van het apparaat staan allemaal een aantal tonen te hoog en wat ik ook probeer, ik kan hem niet tunen tov mijn andere apparatuur. Als me dat wel lukt behoud ik hem want hij heeft een stel hele mooie geluiden.

Phochos

Dan moet je op de tune/function knop drukken, display <- -> knoppen indrukken tot dat je bij master tune bent en dan kan je met de value knop de D5 tunen, en dan wel op exit drukken

Volgens mij heb ik beiden al geprobeerd, maar zal straks nog een poging wagen.

Phochos

Geen beweging in te krijgen in de pitch of tuning van de D5 module. Ik vrees dat degene die hem zo omgebouwd heeft deze functie heeft uitgeschakeld door het toetsenbord weg te halen.

Phochos

Geen beweging in te krijgen in de pitch of tuning van de D5 module. Ik vrees dat degene die hem zo omgebouwd heeft deze functie heeft uitgeschakeld door het toetsenbord weg te halen.

Phochos

Welnee...dat ding doet het gewoon net als met die mixer, in de handleiding staat dat die de keytranspose onthoud dus dat kan heeeel goed het probleem zijn

Nogmaals:
Druk Keytranspose in en terwijl je die ingedrukt houd kan je met de value < > knoppen de transpositie instellen, die moet dus op 0 staan

:eureka:

Welnee...dat ding doet het gewoon net als met die mixer, in de handleiding staat dat die de keytranspose onthoud dus dat kan heeeel goed het probleem zijn

Nogmaals:
Druk Keytranspose in en terwijl je die ingedrukt houd kan je met de value < > knoppen de transpositie instellen, die moet dus op 0 staan

:eureka:

Heb ik gedaan, hij staat op 0 maar hij is zo vals als ik weet niet wat. Maar met de valuestreepjes kun je de waarde niet wijzigen, dat is het probleem.

Phochos

maar dan kan je er verder vrij weinig tot niks mee als die valuestreepjes het niet doen toch...ook niet editten of überhaupt de patches selecteren etc. :?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back