Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
....en dan durven velen hier te beweren dat Phooch een steekje los heeft.. nou, leest U even mee de afgelopen paar pagina's?

Nope.

Ik hoorde vandaag dat vcovca gisteren de Uncle Phooch huis in de hens heeft afgesloten, probeerde vandaag erop te komen maar helaas..............

Dan maar via deze thread af en toe reageren hoe het gaat. Als de operators dit tenminste goed vinden................

Phochos:D

heeey een nieuwe track v...

nope, helaasch...

Nee, nieuwe nummers komen op z'n vroegst ergens in oktober weer.

Phochos:engel:

Daar de thread Phochos, the nieuwe, weet U wel............... vanaf eergisteren is gesloten, wil ik graag via mijn Orion Records aankondigen dat ik sinds gisteren helemaal schuldenvrij ben. Daarnaast heb ik een nieuwe spaarrekening geopend met een behoorlijk bedrag voor de toekomst - mocht ik dan nieuwe apparaten als wasmachine of koelkast nodig hebben - zodat ik dan meteen het apparaat kan kopen.
Daarnaast heb ik een groot bedrag op mijn normale spaarrekening kunnen zetten voor spullen te kopen voor mijn huis - naast de imboedel die ik in grote mate krijg van familie en kennissen.
En last but nog least heb ik zelf nog een groot bedrag over op mijn salarisrekening.

Jullie zien hier een tevreden mens, zoveel rijkdom heb ik de laatste vijf jaar niet meer gehad.

Binnenkort ga ik aan de slag met de hardware synths voor nieuwe nummers.

Phochos:D

En jullie zien in mijn handtekening dat ik een tweede studio heb, die komt op de zolderruimte te staan. Dat zijn mijn kleinere spullen waarmee ik ook muziek ga maken, de serieuze stukken komen uit de grote W.A.H.-Studio. Heb nog geen goede naam weten te verzinnen, dus voorlopig WAH Volume 2.

en de WAH 3 waar je met magix zelf MIDI in gaat spelen en softsynths gaat gebruiken... i-de-aal...

Ja, die was ik vergeten, maar die staat natuurlijk gewoon op WAH studio numero 1, de computer.

:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back