6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

een geheel eigen creatie van Daniel Kahlin idd...Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Zelf gemaakt?![]()

dacht het wel...Origineel geplaatst door djlee
ik denk dat als je hier leuke muziek eruit kan persen, dat je goed bezig bent![]()

dat effect wat jij bedoeld zijn de zgn. broken/wobbly/arpeggio chords en zijn ook zeker mogelijk met deze trackerOrigineel geplaatst door Nowald
Hmm supervet. Ik ben niet helemaal into de retro muziek shit, maar zijn er nog andere mogelijkheden om echt de nintendo 8 bit tunes te krijgen? Ik ken de gameboy mogelijkheden maar ik zie mezelf niet echt muziek maken achter zo'n klein ding. Die mp3 klinkt echt![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
dat effect wat jij bedoeld zijn de zgn. broken/wobbly/arpeggio chords en zijn ook zeker mogelijk met deze tracker
t'iz niets anders dan heel snel een freq in stappen te moduleren zodat het lijkt alsof er een chord word gespeeld...
zo zie je maar weer, het ligt helemaal aan een sterke melodie en niet aan de geluiden en DAT is nu pcies wat men zo aanspreekt in chiptunes, dit geld voor de vic maar ook de sid... een beetje cutoff en reso shit stelt geen vuk voor nutuulk...

eerder met LDA, LDX, LDY en STA, STX, STYOrigineel geplaatst door plieuw
de echte helden doen het met poke!!!!!!!!

heb jij er ook 1 gehad...? heheOrigineel geplaatst door Arv
Gaaf projectje dit. Jammer dat ik geen VIC meer heb..