[DSF] Veel berichten niet te posten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Ik zie dat er grafisch weer druk wordt ge-update aan de site... maar is dit ook de reden waarom er veel van m'n berichten de laatste tijd niet te posten zijn (vanwege een connectie die niet met de MySQL DB kan worden gemaakt) danwel dat m'n berichtje na 'plaatsen bericht' toch echt niet zichtbaar is...??

Wie stelt mij gerust :)

Ik heb alleen last van de snelheid... zeg maar gerust dat het traaag gaat :)

maar dat geef nie :D

Heb zelf (vrijwel) geen problemen, zowel thuis (win98 comp.) als op de zaak (win2000 comp.). Wat je altijd kunt doen is je internet cache leegmaken.

Een paar maanden geleden waren er ook van dit soort klachten, en die waren vrijwel allemaal op te lossen door de cache te legen.

Greetz,

Yawgmoth

Heb net een paar posts gedaan (de gebruikelijke onzin) en ik zie ze niet terug en kom in het forum gedeelte terecht waar ik begonnen was.
Hopelijk komt het niet vaker voor (ik haat lange berichten typen die niet aankomen). Anders typ ik het gewoon nog een keer.

Het rare is dat hij het dus niet constant heeft, maar af en toe.. ik denk dat z'n probs niet worden opgelost door cache te legen.. denk ik zo..

heb je het op meerdere pc's?

Origineel geplaatst door fuse
(ik haat lange berichten typen die niet aankomen). Anders typ ik het gewoon nog een keer.

Als het goed is moet je met vbulletin gewoon je bericht terug kunnen halen door op back van je browser te klikken..

Origineel geplaatst door fuse
Heb net een paar posts gedaan (de gebruikelijke onzin) en ik zie ze niet terug en kom in het forum gedeelte terecht waar ik begonnen was.
Hopelijk komt het niet vaker voor (ik haat lange berichten typen die niet aankomen). Anders typ ik het gewoon nog een keer.

Dat heb ik dus precies zo :(

Nou ja als het structureel is dan kan/kunnen de admin(s) er wellicht iets aan doen.
Ga niet bij elke p03p en sch33t de admin waarschuwen.

Misschien een nieuwe PHP versie of MySQL DB. In ieder geval goed backuppen denk ik dan maar.

Ik heb hetzelfde al vaak genoeg gehad. :(
Inmiddels ben ik daar maar gewoon rekening mee
gaan houden door de tekst die ik zojuist ingetikt
heb, voor het verzenden nog maar even te
copieren. Als het misgaat kun je die dan tenminste met paste weer opnieuw inbrengen.

* note: De meeste kans dat je post de mist in gaat heb je bij een uitgebreid bericht. Bij een
"beknopt antwoord" gaat het vrijwel nooit mis.

zoveel problemen dat kan echt niet hoor!

ik vindt dat we het forum maar definitief moeten opheffen;)

er kan toch wel een wat fout gaan. het is tenslote internet.

er is inderdaad geknutseld, ik kreeg afgelopen nacht de mededeling dat er werkzaamheden waren. Je kent het wel: je kunt niet slapen.....na 3x een kwartier wachten...... toch maar gaan slapen.

Ik heb trouwens geen problemen

Maintenance

Maintenance

Okay.. we hebben nét een stukje maintenance achter de rug aan de server kant (het stuk dat wij niet onder controle hebben). Geen idee wat 't precies was.. maar het forum heeft er een tijdje uitgelegen.

Verder ben ik niet op de hoogte van échte storingen of problemen bij het posten van berichten.

Het enige is dat er af en toe een error in beeld kan verschijnen na het posten.. waarbij er iets over "stripslashes" in beeld komt te staan.

Even 'back' en opnieuw posten werkt dan in ieder geval wél. Wat precies de oorzaak van dit euvel is weten we niet.. maar het komt gelukkig niet zo veel voor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back