SpaceAgent202
Sinds 2001
cannot declare stripeslasharray
dit heb ik al eind juli naar een van de modjes gestuurd, misschien naar craz, kweet nie meer,.. maar had die fout regelmatig, heb m tegenwoordig niet zo vaak meer gelukkig.
verder is hier op mijn computer waar het forum redelijk snel op te bezoeken was, de snelheid tot traaaaggg gedaald. overige internet pagina;s zijn stukken sneller. misschien moet de server bij het samenstellen van de php pagina's te veel rekenen, wat veel tijd kost. grafisch lijkt het forum me niet superintensief...
Origineel geplaatst door CraZ
Okay.. we hebben nét een stukje maintenance achter de rug aan de server kant (het stuk dat wij niet onder controle hebben). Geen idee wat 't precies was.. maar het forum heeft er een tijdje uitgelegen.
Verder ben ik niet op de hoogte van échte storingen of problemen bij het posten van berichten.
Het enige is dat er af en toe een error in beeld kan verschijnen na het posten.. waarbij er iets over "stripslashes" in beeld komt te staan.
Even 'back' en opnieuw posten werkt dan in ieder geval wél. Wat precies de oorzaak van dit euvel is weten we niet.. maar het komt gelukkig niet zo veel voor.
dit heb ik al eind juli naar een van de modjes gestuurd, misschien naar craz, kweet nie meer,.. maar had die fout regelmatig, heb m tegenwoordig niet zo vaak meer gelukkig.
verder is hier op mijn computer waar het forum redelijk snel op te bezoeken was, de snelheid tot traaaaggg gedaald. overige internet pagina;s zijn stukken sneller. misschien moet de server bij het samenstellen van de php pagina's te veel rekenen, wat veel tijd kost. grafisch lijkt het forum me niet superintensief...