[DSF] Veel berichten niet te posten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
cannot declare stripeslasharray

cannot declare stripeslasharray

Origineel geplaatst door CraZ
Okay.. we hebben nét een stukje maintenance achter de rug aan de server kant (het stuk dat wij niet onder controle hebben). Geen idee wat 't precies was.. maar het forum heeft er een tijdje uitgelegen.

Verder ben ik niet op de hoogte van échte storingen of problemen bij het posten van berichten.

Het enige is dat er af en toe een error in beeld kan verschijnen na het posten.. waarbij er iets over "stripslashes" in beeld komt te staan.

Even 'back' en opnieuw posten werkt dan in ieder geval wél. Wat precies de oorzaak van dit euvel is weten we niet.. maar het komt gelukkig niet zo veel voor.

dit heb ik al eind juli naar een van de modjes gestuurd, misschien naar craz, kweet nie meer,.. maar had die fout regelmatig, heb m tegenwoordig niet zo vaak meer gelukkig.

verder is hier op mijn computer waar het forum redelijk snel op te bezoeken was, de snelheid tot traaaaggg gedaald. overige internet pagina;s zijn stukken sneller. misschien moet de server bij het samenstellen van de php pagina's te veel rekenen, wat veel tijd kost. grafisch lijkt het forum me niet superintensief...

Combinatie van php en mysql

Combinatie van php en mysql

De combinatie van php en mysql zorgt ervoor dat het vrij intensief is om een forum-pagina samen te stellen. Dit kost servertijd.. en daar is helaas weinig aan te doen.

Natuurlijk blijven we altijd zoeken naar verbeteringen.. :)

Nee Nolet.. het is speciale 'user-sensitive' code. Via een 'mouse-handling detectie' algoritme wordt de gemoedstoestand van de gebruiker gedetermineerd en vastgelegd in een profiel. De adaptieve php-code generators gebruiken dit profiel om interactief te anticiperen op mogelijke hersenloze en/of offensieve berichten..

*burp*

Ik heb ook bemerkt dat mijn berichten alleen niet doorkomen, als ik hem plaats bij de voorpaginatopics zoals die van de mc-909, die van de mic preamp enz. Dus alleen bij die lukt het niet en krijg ik een run-time error "you wish to debug?"-shit.

Bij errors.. graag even een cut-en-paste of screenshot bijvoegen.. daar kan ik tenminste iets mee!

Bedankt!

Origineel geplaatst door CraZ
Nee Nolet.. het is speciale 'user-sensitive' code. Via een 'mouse-handling detectie' algoritme wordt de gemoedstoestand van de gebruiker gedetermineerd en vastgelegd in een profiel. De adaptieve php-code generators gebruiken dit profiel om interactief te anticiperen op mogelijke hersenloze en/of offensieve berichten..

Oooh datte! Dat hebben wij ook. Onze code kan ook het geslacht van de gebruiker bepalen en zo of alles heel langzaam en met grote letters, leuke bloemetjes en lieve diertjes op het scherm tonen of gewoon ASCII voor de mannen....

Ja leuk hoor! Daarnet weer eens een poging gewaagd onder het kopje "Plaats Nieuws"
Leuk berichtje over nieuwe FX van Alesis. Resonant Multifunctional Filter, Vocoder, enz. enz.
Plaatjes bij gezocht, en een verhaaltje over hoe wij dit spul kunnen krijgen voor het in
Nederland komt en nog een stuk goedkoper ook. Ben je toch wel ff mee bezig.
"plaats bericht" .... weg bericht!
Wel netjes doorgestuurd naar de pagina Gear Nieuws zodat ik kan zien dat het er inderdaad
niet in staat.
Gek nou, dat ik toevallig geen zin heb om het nog een keer overnieuw te doen. :frons:

Nieuws wordt gemodereerd.. dus zo'n bericht wordt pas weergegeven als bambam 'm goedkeurt. Dit is overigens alleen zo bij nieuws.. verder komt alles meteen tevoorschijn..

Het viel me net even op dat ik geen berichtjes kan posten op het moment dat ik een reply email van het DSF krijg teruggestuurd die in het Engels is opgesteld... normaal krijg ik deze berichtjes altijd in het nederlands.

Kon net onmogelijk een berichtje posten onder "welke geluidskaart heb jij" ...

Maargoed Craz e.a.... miscchien heb je wat aan deze melding :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back